Franciză cu extindere accelerată
Anul 2020 a fost marcat de neprevăzut, iar pandemia globală a impactat puternic economii, industrii, afaceri. Sectorul HoReCa a resimțit profund efectele, foarte multe dintre afacerile din această zonă s-au închis definitiv, altele temporar, dar există și cazuri fericite când, datorită strategiei de business eficiente, a experienței vaste în antreprenoriat și a pasiunii, unele afaceri au trecut testul pandemiei. Printre acestea, se numără și lanțul de cafenele 5 to go, brand 100% românesc care nu doar că a știut rețeta de a învinge vremurile acestea tulburi, dar a și continuat cu succes să dezvolte afacerea și să-și îndeplinească aproape de integral targetul de noi locații pentru acest an.
Dintre cele aproape 100 de noi locații deschise în 2020, 24 sunt în diferite localități din țară și doar 6 sunt în regim propriu. Astfel, rețeaua națională 5 to go s-a extins și este aproape de pragul de 220 de locații, un obiectiv pe care grupul îl avea în vizor pentru acest an, și a accelerat creșterea în afara Bucureștiului.
”Este cert că lucrurile ar fi putut sta mult mai bine acum, pentru noi. Ne-am fi bucurat să spunem că ne-am îndeplinit în procent de 100% obiectivul pe acest an, însă știm cu toții cât de imprevizibilă e situația la nivel mondial, cât de dificil e și pentru HoReCa, așa că nu putem decât să fim recunoscători că am reușit să fim aproape de ce aveam în plan pentru 2020. Am compensat pe zona de campanii, pe dezvoltarea brandului, a produselor, am investit pe zona de responsabilitate față de mediu și ne-am fidelizat clienții prin campanii punctuale. Cred că ne putem considera norocoși și sperăm ca de la anul să revenim la normal, cu totul”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Inovația a fost cuvântul de ordine pentru 5 to go în acest an, iar perioada de lockdown a fost folosită tocmai pentru a crea concepte, a scoate ”de la sertar” idei și a le folosi acum în proiecte noi, campanii și parteneriate.
Printre ele, amintim campania ”More coffee, less bucks”, cea cu care grupul a redeschis în forță cafenelele din întreaga țară pe 5 mai și prin care a dorit să le ofere clienților 5 to go, până la finalul anului, energie dublă – la orice espresso scurt, espresso lung sau americano achiziționat, ace primesc o cafea gratis.
Introducerea pe piața din România a paielor comestibile, cu exclusivitate pe un an deținută de 5 to go, este un alt moment de referință al brandului de cafea pentru bilanțul acestui an. Odată cu cele 5 sortimente de paie comestibile introduse în cafenele, pentru băuturile reci, 5 to go a apelat și la înlocuirea paielor din plastic cu cele bio-degradabile, pentru băuturile calde, făcând un prim pas către un business 100% sustenabil.
La nivel de produse și idei de marketing, 5 to go a mizat pe diversificare, pe calitate și pe dorințele publicului. Introducerea în locații a ceaiurilor Demmers, a cafelei IBRIK by 5 to go disponibilă în pungi de 100g și de 250g, a gamei de cafea de specialitate Fresh Roasted Coffee – Lucky Cats, campania ”Fabricat în România” prin care 5 to go a susținut segmentul HoReCa și a introdus în cafenele produse românești sunt doar câteva dintre acțiunile grupului din acest an. Se adaugă aici listarea câtorva produse 5 to go pe eMAG, lansarea shop-ului propriu 5 to go pe site-ul oficial, dar și surprizele anului – două noi formate de pahare disponibile în locații, cel de espresso, și cel Retro, de 650 ml, în care se pot savura cafea, ceai sau ciocolată caldă. Pentru paharul Retro, 5 to go a dat lovitura cu campania Retrogrand, în colaborare cu Neti Sandu, asta pentru că paharele sunt unice, create într-o colecție specială cu și despre zodii.
Așadar, 2020 a fost un an atipic, dar per total bun pentru 5 to go. Smile, there’s coffee !
Detalii despre franciza 5 to go puteți găsi în Catalodul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Brandul 5 to go și-a dovedit, în ciuda efectelor pandemiei, eficiența conceptului și faptul că adaptabilitatea în aceste condiții este extrem de importantă pentru francizor și partenerii săi de afaceri
Grupul 5 to go a încheiat un parteneriat care asigură creșterea numărului de clienți în unitățile proprii și în cele ale francizaților, prin diversificarea produselor oferite
5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, vine în sprijinul antreprenorilor prin susținerea costurilor de franciză.
Unul dintre cele mai de succes sisteme de franciză românești, 5 to go, caută parteneri pentru dezvoltarea francizei în orașe din Transilvania și Maramureș.
Producătorii autohtoni au o nouă șansă să-și distribuie produsele, după ce franciza 5 to go s-a alăturat campaniei „Fabricat în România”.
Cele mai citite

Ice and Roll și Cake and Roll este unul dintre cele mai versatile concepte de franciză, care asigură profitabilitatea afacerii prin garantarea unei locații personalizate și calitatea excepțională a produselor
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Leonidas este mai mult decât o franciză iar noii parteneri au parte de asocierea cu unul dintre celebrii producători de ciocolată din lume, și de o experiență de peste un secol
Subiecte populare in Forum
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Vreau sa deschid si io magazin cum procedez
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium
Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”
Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!
Franciza Star Kebab trece Prutul
Vrei sa ști despre francize
Cafenea in loc de masina!
Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...
Fornetti încheie cu succes reorganizarea
Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes