Franciză cu extindere accelerată
Anul 2020 a fost marcat de neprevăzut, iar pandemia globală a impactat puternic economii, industrii, afaceri. Sectorul HoReCa a resimțit profund efectele, foarte multe dintre afacerile din această zonă s-au închis definitiv, altele temporar, dar există și cazuri fericite când, datorită strategiei de business eficiente, a experienței vaste în antreprenoriat și a pasiunii, unele afaceri au trecut testul pandemiei. Printre acestea, se numără și lanțul de cafenele 5 to go, brand 100% românesc care nu doar că a știut rețeta de a învinge vremurile acestea tulburi, dar a și continuat cu succes să dezvolte afacerea și să-și îndeplinească aproape de integral targetul de noi locații pentru acest an.
Dintre cele aproape 100 de noi locații deschise în 2020, 24 sunt în diferite localități din țară și doar 6 sunt în regim propriu. Astfel, rețeaua națională 5 to go s-a extins și este aproape de pragul de 220 de locații, un obiectiv pe care grupul îl avea în vizor pentru acest an, și a accelerat creșterea în afara Bucureștiului.
”Este cert că lucrurile ar fi putut sta mult mai bine acum, pentru noi. Ne-am fi bucurat să spunem că ne-am îndeplinit în procent de 100% obiectivul pe acest an, însă știm cu toții cât de imprevizibilă e situația la nivel mondial, cât de dificil e și pentru HoReCa, așa că nu putem decât să fim recunoscători că am reușit să fim aproape de ce aveam în plan pentru 2020. Am compensat pe zona de campanii, pe dezvoltarea brandului, a produselor, am investit pe zona de responsabilitate față de mediu și ne-am fidelizat clienții prin campanii punctuale. Cred că ne putem considera norocoși și sperăm ca de la anul să revenim la normal, cu totul”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Inovația a fost cuvântul de ordine pentru 5 to go în acest an, iar perioada de lockdown a fost folosită tocmai pentru a crea concepte, a scoate ”de la sertar” idei și a le folosi acum în proiecte noi, campanii și parteneriate.
Printre ele, amintim campania ”More coffee, less bucks”, cea cu care grupul a redeschis în forță cafenelele din întreaga țară pe 5 mai și prin care a dorit să le ofere clienților 5 to go, până la finalul anului, energie dublă – la orice espresso scurt, espresso lung sau americano achiziționat, ace primesc o cafea gratis.
Introducerea pe piața din România a paielor comestibile, cu exclusivitate pe un an deținută de 5 to go, este un alt moment de referință al brandului de cafea pentru bilanțul acestui an. Odată cu cele 5 sortimente de paie comestibile introduse în cafenele, pentru băuturile reci, 5 to go a apelat și la înlocuirea paielor din plastic cu cele bio-degradabile, pentru băuturile calde, făcând un prim pas către un business 100% sustenabil.
La nivel de produse și idei de marketing, 5 to go a mizat pe diversificare, pe calitate și pe dorințele publicului. Introducerea în locații a ceaiurilor Demmers, a cafelei IBRIK by 5 to go disponibilă în pungi de 100g și de 250g, a gamei de cafea de specialitate Fresh Roasted Coffee – Lucky Cats, campania ”Fabricat în România” prin care 5 to go a susținut segmentul HoReCa și a introdus în cafenele produse românești sunt doar câteva dintre acțiunile grupului din acest an. Se adaugă aici listarea câtorva produse 5 to go pe eMAG, lansarea shop-ului propriu 5 to go pe site-ul oficial, dar și surprizele anului – două noi formate de pahare disponibile în locații, cel de espresso, și cel Retro, de 650 ml, în care se pot savura cafea, ceai sau ciocolată caldă. Pentru paharul Retro, 5 to go a dat lovitura cu campania Retrogrand, în colaborare cu Neti Sandu, asta pentru că paharele sunt unice, create într-o colecție specială cu și despre zodii.
Așadar, 2020 a fost un an atipic, dar per total bun pentru 5 to go. Smile, there’s coffee !
Detalii despre franciza 5 to go puteți găsi în Catalodul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.
Brandul 5 to go a încheiat anul 2022 cu un bilanț spectaculos, evoluția impresionantă fiind cuantificată în cele peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, de două ori mai mare decât în anul precedent.
Sutele de parteneri ai francizei 5 to go vor putea oferi clienților, la debutul sezonului de iarnă, o colecție de pahare sărbătoare care, fără niciun dubiu, vor fi multă vreme alături de iubitorii de cafea.
Evoluția spectaculoasă a brandului românesc 5 to go s-a concretizat într-un binemeritat loc 10 în topul european al lanțurilor de cafenele în 2021, conform clasamentului anual efectuat de Food Service, Europe & Middle East.
Franciza 5 to go vine în sprijinul partenerilor săi care, peste câteva zile, vor putea oferi clienților lor o gamă de capsule de cafea, dezvoltate ca răspuns la nevoile pieței și adaptate cerințelor consumatorilor.
Cele mai citite

Descoperirea abilităților pentru un viitor mai bun al copilului este dorința fiecărui părinte. Centrele Verbatoria, prin franciza care funcționează în peste 20 de țări, face tocmai acest lucru.
Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Un studiu publicat de o școală de afaceri din SUA a constatat că francizele sunt vândute cu sume mai mari decât firmele care funcționează în sistem comercial clasic.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Subiecte populare in Forum
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ONLINE PÔŽIČKY MEDZI JEDNOTLIVCAMI BEZ POPLATKOV VEĽMI DYNAMICKÝ TÍM V PRÁCI Finančná spoločnosť sa špecializuje na všetky oblasti. Poskytujeme vám ponuky pre...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Am luat legătura cu această companie de împrumut care m-a ajutat cu o sumă de împrumut de (10.000 USD) fără niciun stres, așa că vreau să folosesc acest mijloc pentru...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/