Stilul gourmet, în franciză
Pe baza brandului inițial, după modificarea acționariatului, a fost deschis prima unitate pe Calea Victoriei din București. În martie este programată inaugurarea unei noi locații, în Centrul Istoric al Capitalei, după care urmează prima unitate care va lucra în franciză.
Conceptul are toate premisele să de dezvolte rapid în sistemul de franciză deoarece, de la deschiderea primei crossainterie, vânzările au avut cote care au depășit așteptările. Cele mai apreciate arome, aflate în topul preferințelor clienților, sunt fistic, cheese cake, migdale și zmeură, mango și fructul pasiunii, ciocolată albă și neagră. Cele cinci sortimente însumează aproximativ 75% din totalul vânzărilor. Oferta se va lărgi din 20 februarie a.c., cu un produs cu caramel sărat, iar în viitorul apropiat va fi lansat și unul cu amestec de cremă de alune. Produsele vor continua să fie livrate și către o listă selectivă de locații HoReCa. Produsele vor fi disponibile în curând și pe platformele de delivery, prin aplicațiile Glovo, Bolt, Foodpanda, Tazz by eMAG și Takeaway.
Clienții erau deja convinși de calitatea produselor oferite de Fika18, cofetăria majorând vânzările în 2020, în ciuda condițiilor create de pandemie. În plus, la HoReCa Awards 2020, cea mai importantă gală a ospitalității din România, a câștigat premiul întâi la categoria Cofetăria/Patiseria/Brutăria anului 2020, în competiție directă cu afaceri solide și branduri puternice, cu tradiție.
Acționarii au plecat de la faptul că, atunci când te concentrezi pe un singur produs, acesta poate avea o calitate excepțională care te propulsează în poziția de lider de piață. Cu această viziune, aceștia au investit în deschiderea primei locații Fika 18, în parteneriat cu 5 to go.
În a doua jumătate a anului trecut, Radu Savopol, Lucian Bădilă și Andrei Alecu au pariat pe conceptul lansat de Armand Sima și Cătălina Opriș. Primul dintre inițiatorii brndului este, în continuare, direct implicat în producția croissantelor gourmet și asigură calitatea premium a acestora. Toate produsele sunt fabricate în laboratorul propriu, din ingrediente proaspete, de calitate superioară, ar termenul lor de valabilitate este de 24 de ore.
„Fika18 este un brand care oferă calitate, înainte de toate. Echipa dedicată să producă, în laboratorul propriu, alatul și cremele, cu multă răbdare, prin tehnici de procesare și ingrediente atent selectate, reușește să atingă perfecțiunea. Angajamentul nostru este să oferim mereu croissante proaspete, delicioase și, astfel, să ridicăm așteptările publicului din România în privința acestor produse. Obiectivul de business este să devenim lideri pe acest segment de piață în cel mai scurt timp și să ne extindem, atât ca proprietari, cât și în sistem de franciză”, a declarat Radu Savopol.

Articole citite

Marca Dšamp, sub care familia sârbă Stević produce și vinde ciuperci marinate și pastă tartinabilă, câștigă tot mai mulți clienți. Secretul succesului stă în calitate și gusturile originale
Cea mai mare rețea europeană de street food, Sweet Gallery, a deschis prima unitate în franciză din România, pentru brandurile Ice and Roll și Cake and Roll
Brandul Cereal Crunch este, în anul pandemiei, un business din categoria celor ”cu un as în mânecă”. Focusat pe extindere și inovație
Fondator al unor concepte de mare succes, Radu Savopol continuă să creeze noi sisteme de franciză, așa cum este Cereal Crunch
Cereal Crunch a deschis, în centrul istoric al Craiovei, prima franciză din provincie a grupului, cu o investiție inițială de 40.000 de euro.
Cele mai citite

Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Ice and Roll și Cake and Roll este unul dintre cele mai versatile concepte de franciză, care asigură profitabilitatea afacerii prin garantarea unei locații personalizate și calitatea excepțională a produselor
Interviu acordat grupului de franciză Profit System de Gheorghe Cherciu, antreprenor, primul francizat al conceptului Fornetti Food & Beverage.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Răspunsul simplu ar fi să alegeți cea mai bună ofertă de pe piața francizelor, spune Michal Wiśnjevski, director al grupului international de consultanță în franciză PROFIT system.
Subiecte populare in Forum
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Vreau sa deschid si io magazin cum procedez
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium
Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”
Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!
Franciza Star Kebab trece Prutul
Vrei sa ști despre francize
Cafenea in loc de masina!
Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...
Fornetti încheie cu succes reorganizarea
Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes