Stilul gourmet, în franciză
Pe baza brandului inițial, după modificarea acționariatului, a fost deschis prima unitate pe Calea Victoriei din București. În martie este programată inaugurarea unei noi locații, în Centrul Istoric al Capitalei, după care urmează prima unitate care va lucra în franciză.
Conceptul are toate premisele să de dezvolte rapid în sistemul de franciză deoarece, de la deschiderea primei crossainterie, vânzările au avut cote care au depășit așteptările. Cele mai apreciate arome, aflate în topul preferințelor clienților, sunt fistic, cheese cake, migdale și zmeură, mango și fructul pasiunii, ciocolată albă și neagră. Cele cinci sortimente însumează aproximativ 75% din totalul vânzărilor. Oferta se va lărgi din 20 februarie a.c., cu un produs cu caramel sărat, iar în viitorul apropiat va fi lansat și unul cu amestec de cremă de alune. Produsele vor continua să fie livrate și către o listă selectivă de locații HoReCa. Produsele vor fi disponibile în curând și pe platformele de delivery, prin aplicațiile Glovo, Bolt, Foodpanda, Tazz by eMAG și Takeaway.
Clienții erau deja convinși de calitatea produselor oferite de Fika18, cofetăria majorând vânzările în 2020, în ciuda condițiilor create de pandemie. În plus, la HoReCa Awards 2020, cea mai importantă gală a ospitalității din România, a câștigat premiul întâi la categoria Cofetăria/Patiseria/Brutăria anului 2020, în competiție directă cu afaceri solide și branduri puternice, cu tradiție.
Acționarii au plecat de la faptul că, atunci când te concentrezi pe un singur produs, acesta poate avea o calitate excepțională care te propulsează în poziția de lider de piață. Cu această viziune, aceștia au investit în deschiderea primei locații Fika 18, în parteneriat cu 5 to go.
În a doua jumătate a anului trecut, Radu Savopol, Lucian Bădilă și Andrei Alecu au pariat pe conceptul lansat de Armand Sima și Cătălina Opriș. Primul dintre inițiatorii brndului este, în continuare, direct implicat în producția croissantelor gourmet și asigură calitatea premium a acestora. Toate produsele sunt fabricate în laboratorul propriu, din ingrediente proaspete, de calitate superioară, ar termenul lor de valabilitate este de 24 de ore.
„Fika18 este un brand care oferă calitate, înainte de toate. Echipa dedicată să producă, în laboratorul propriu, alatul și cremele, cu multă răbdare, prin tehnici de procesare și ingrediente atent selectate, reușește să atingă perfecțiunea. Angajamentul nostru este să oferim mereu croissante proaspete, delicioase și, astfel, să ridicăm așteptările publicului din România în privința acestor produse. Obiectivul de business este să devenim lideri pe acest segment de piață în cel mai scurt timp și să ne extindem, atât ca proprietari, cât și în sistem de franciză”, a declarat Radu Savopol.

Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari