Debutul confirmă succesul internațional
În doar câteva luni, mărcile internaționale Ice and Roll și Cake and Roll au deja instalate mai multe rulote proprii, iar afacerile în franciză se înmulțesc. Totodată, se apropie momentul în care, în doar o zi, se va trece la varianta de produse pentru sezonul cald.
Dacă anul trecut compania - deținătoare a peste 650 de rulote gastronomice în mai multe țări europene – a intrat în România cu două unități proprii de distribuție, acum o deschide pe a treia. Odată testată rentabilitatea afacerii, au apărut și primii francizați, în București – Kaufland Colentina și în localitățile Brăila și Adjud. Alte două unități în franciză vor fi deschise, în curând, în municipiile Alexandria și Craiova. Mulți alți antreprenori au contactat compania pentru a obține informații despre cum pot deveni parteneri ai mărcilor Ice and Roll și Cake and Roll. Trendul expansiunii este semnificativ, iar proprietarii francizei estimează că, până la sfârșitul anului, rețeaua din România va avea 30 de rulote.
Ice and Roll este un brand cu înghețată spiralată, vafe și băuturi reci, care funcționează în sezonul de primăvară și vară - din aprilie până la sfârșitul lunii septembrie - în timp ce Cake and Roll oferă torturi - din octombrie până la sfârșitul lunii martie. Punctele sunt rearanjate și, într-o singură zi, își ajustează oferta la noul sezon. Imaginea exterioară și echipamentele adiacente rulotei sunt schimbate repede și ușor. Mașina de înghețată o înlocuiește pe cea de copt prăjituri și invers. “Procesul de transformare a rulotei este rapid și simplu. Durează câteva ore, motiv pentru care francizatul nu pierde nici măcar o singură zi de vânzare. Această soluție îi permite, de asemenea, să opereze pe tot parcursul anului și nu numai într-un singur sezon”, spunea, referindu-se la acest avantaj, Krzysztof Olesiak, președintele Sweet Gallery, care deține mărcile Ice and Roll și Cake and Roll.
Ice and Roll și Cake and Roll funcționează în segmentul street-food, în zona marilor centre comerciale. Ca și în alte state europene, în România Sweet Gallery cooperează cu dezvoltatorii de galerii și centre comerciale, unul dintre partenerii companiei fiind Kaufland. Acordul cu lanțul de supermarketuri garantează peste o sută de locații. Cei care deja au luat franciza au înțeles că primii veniți pot accesa cele mai bune amplasamente, unde traficul este intens. Krzysztof Olesiak apreciază că acest concept te îmbie, pur și simplu, să dai frâu instinctului și să cumperi aceste produse. De aceea este atât de important ca rulotele să fie așezate în calea celor care vin la cumpărături. Este o strategie care funcționează bine în Polonia și în alte țări unde activează Sweet Gallery, motiv pentru care a fost aplicată și în România.
Cei care deja sunt parteneri au înțeles și marele avantaj al mbilității afacerii. Rulotele Ice and Roll și Cake and Roll nu sunt statice, fixate permanent într-un anumit loc. Ele pot fi mutate oricând, cu cheltuieli minime de relocare. În acest fel, afacerea este protejată în cazul scăderii vânzărilor într-o anumită locație. Activitatea din acest tip de rulotă te scutește de costuri suplimentare pentru renovare și adaptare a unui anumit loc la standardele rețelei.
Pe lângă garantarea locației, Sweet Galleri negociază și prețurile de leasing. Pe măsura dezvoltării, compania achiziționează noi locuri, care pot fi oferite francizatului în orice moment. Pe cuprinsul statelor europene, 80% dintre locații sunt achiziționate de către centrala companiei, din Polonia. Restul, sunt obținute de francizați. Krzysztof Olesiak a precizat că, chiar dacă activitatea se va desfășura într-un loc găsit de francizat, în prealabil, compania studiază valorile traficului, dacă există concurență în zonă și cât de puternică este aceasta. Totodată, este respectată zonalitatea, astfel încât un francizat să își poată desfășura activitatea cu o rentabilitate și un profit semnificativ, fără concurență din partea altui partener Sweet Gallery în teritoriul pe care este amplasată rulota.
Este important și faptul că, raportat la rentabilitate, afacerea sub brandurile Ice and Roll și Cake and Roll poate începe cu o investiție de aproximativ 40.000 de lei. Diferența provine dintr-un împrumut sau un leasing. Pentru a începe afacerea, Sweet Gallery oferă o rulotă complet echipată. Vă puteți începe afacerea aproape imediat, într-un termen de două săptămâni. Pentru start, printre altele, o condiție este o pregătire de două zile. Randamentul investiției se vede, în general, din al doilea sezon.
Compania oferă, de asemenea, asistență în timpul afacerii - instruire suplimentară și suport pentru marketing. Afacerile pot fi combinate cu alte activități profesionale, aspect posibil datorită sistemului IT intern și a monitorizării punctelor. Francizatul poate observa și controla, de la distanță, vânzările, angajații și orele de deschidere și închidere a punctului de lucru.
Rulotele Ice and Roll și Cake and Roll operează, sub marca internă Lodolandia și Kołacz na Okrągło, și în Germania, Marea Britanie, Slovacia, Austria și Polonia.
Mai multe informații găsiți în Catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Vrei să deschizi o afacere și nu știi de unde să începi? O soluție avantajoasă ar fi să te alături francizei Ice and Roll și Cake and Roll.
În afaceri, sunt interesat de profit și de dezvoltare rapidă. Nu vreau să păstrez un singur punct de lucru, spune Ovidiu Dina, francizat Ice and Roll Curtea de Argeș.
Ice and Roll este o afacere care poate fi lansată în două săptămâni. Cu setul de instrumente primit, francizatul rentabilizează rapid investiția și începe să câștige.
Ultimii doi ani, grei, au dovedit că există afaceri care pot fi influențate pozitiv de criză. Un exemplu îl constituie conceptele de franciză Ice and Roll și Cake and Roll.
Cele mai citite

Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Subiecte populare in Forum
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ONLINE PÔŽIČKY MEDZI JEDNOTLIVCAMI BEZ POPLATKOV VEĽMI DYNAMICKÝ TÍM V PRÁCI Finančná spoločnosť sa špecializuje na všetky oblasti. Poskytujeme vám ponuky pre...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Am luat legătura cu această companie de împrumut care m-a ajutat cu o sumă de împrumut de (10.000 USD) fără niciun stres, așa că vreau să folosesc acest mijloc pentru...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/