Afacere europeană, cu viitor și acasă
Deținătorii francizei Donuterie caută noi parteneri în România, în paralel cu extinderea europeană. Până acum, pe plan național funcționează 17 gogoșerii, în Franța – 6, în Belgia – 4 și una în Marea Britanie. Cheia succesului constă în folosirea unor ingredient de calitate, produse proaspete, handmade, coapte pe tot parcursul zilei. De asemenea, produsul este ușor de servit iar personalul este prietenos și amuzant, intrând permanent în dialog cu clienții. Nu în cele din urmă, brandul este unul interesant și se dezvoltă continuu.
Prima Donuterie și-a deschis porțile în 2014 în orașul Târgu Mureș. Scopul proprietarilor mărcii a fost să creeze un concept care să-i facă pe oameni să se simtă bine, să le placă oferta lor. Primele luni au fost de testare: care este oare cel mai bun aluat, care sunt cele mai gustoase toppinguri? Rezultatul a fost că, ulterior identificării celei mai bune formule, clienții se pot bucura de gogoși clasice mari, dar pot cumpăra și mini-gogoși din toate locațiile mărcii.
De la înființare și mai ales după introducerea sistemului de franciză, conceptul a crescut considerabil, ceea ce dovedește că eforturile au dat roade. Piața internă este în plină dezvoltare, dar și cea externă este promițătoare.
Francizorul oferă noilor săi partneri cunoștințele acumulate, îi ajută să găsească locul potrivit pentru sediu, să rezolve problema designului. Fiecare nou franziat primește Manualul de operare, compus din manualul managerului, cel al angajatului și manualul francizei.
În același timp, este pusă la dispoziție o soluție software pentru managementul vânzărilor, producție, planificare și analiza datelor. În momentul intrării în sistemul de franciză, noul partener va avea acces și la rețeaua de furnizori a francizorului.
Investiția este cuprinsă între 35.000 și 45.000 de euro. Suma finală depinde de starea localului și de dacă zona are suficient spațiu pentru așezarea meselor conform standardelor rețelei. Investiția include toate costurile echipamentelor și costurile de pornire. Magazinele Donuterie pot fi amplasate atât în centrele comerciale, cât și, de exemplu, în zonele pietonale din centrul orașului.
Solicitantul unei licențe de franciză poate să nu aibă experiență în domeniul gastronomic. Cu toate acestea, este clar că acestea pot fi un avantaj pentru el. Francizatul se așteaptă ca francizorul să adopte un plan de extindere în zona care i-a fost încredințată, luând în considerare utilizarea potențialului său. Avantajul este cunoașterea aprofundată a pieței locale și a obiceiurilor de cumpărare ale oamenilor din regiune. Solicitantul unei licențe trebuie să țină cont de faptul că funcționarea sucursalei sale necesită implicarea sa totală în gestionarea zilnică a acesteia.
Donuterie Business Card
Investiție între 35.000 și 45.000 de euro
Tipul locației: spații comerciale, magazine stradale în zone pietonale
Unități propria în România: 17
Unități francizate în Europa: Franța – 6, Belgia – 4, Marea Britanie - 1
Articole citite
First Cafe este locul unde pasiunea, emoția și dragostea de viață se regăsesc de la prima ceașcă de cafea, iar fondatorul francizei așteaptă, cu bucurie și dedicare, noi parteneri.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Expansiunea francizei Donuterie în Europa este completată de cea în România, țara de origine. Afacerea, susținută permanent de francizor și care are un profit semnificativ, este la îndemâna noilor parteneri.
Două francize românești, Donuterie și 5 to go, au deschis, în parteneriat, o cafenea în capitala Franței. După Paris, vor urma alte patru unități.
Cele mai citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...