Afacere europeană, cu viitor și acasă

Gestionarea afacerii / Francizații trebuie să aibă spirit antreprenorial, abilități organizaționale și să fie orientați spre client și să își coordoneze eficient echipa
Joi
03.06.2021
Vrei să faci parte dintr-o afacere dulce și să devii francizat Donuterie? Este vorba despre un business cu oportunități verificate, susținere permanentă și profit
 

Deținătorii francizei Donuterie caută noi parteneri în România, în paralel cu extinderea europeană. Până acum, pe plan național funcționează 17 gogoșerii, în Franța – 6, în Belgia – 4 și una în Marea Britanie. Cheia succesului constă în folosirea unor ingredient de calitate, produse proaspete, handmade, coapte pe tot parcursul zilei. De asemenea, produsul este ușor de servit iar personalul este prietenos și amuzant, intrând permanent în dialog cu clienții. Nu în cele din urmă, brandul este unul interesant și se dezvoltă continuu.

Prima Donuterie și-a deschis porțile în 2014 în orașul Târgu Mureș. Scopul proprietarilor mărcii a fost să creeze un concept care să-i facă pe oameni să se simtă bine, să le placă oferta lor. Primele luni au fost de testare: care este oare cel mai bun aluat, care sunt cele mai gustoase toppinguri? Rezultatul a fost că, ulterior identificării celei mai bune formule, clienții se pot bucura de gogoși clasice mari, dar pot cumpăra și mini-gogoși din toate locațiile mărcii.

De la înființare și mai ales după introducerea sistemului de franciză, conceptul a crescut considerabil, ceea ce dovedește că eforturile au dat roade. Piața internă este în plină dezvoltare, dar și cea externă este promițătoare.

Francizorul oferă noilor săi partneri cunoștințele acumulate, îi ajută să găsească  locul potrivit pentru sediu, să rezolve problema designului. Fiecare nou franziat primește Manualul de operare, compus din manualul managerului, cel al angajatului și manualul francizei.

În același timp, este pusă la dispoziție o soluție software pentru managementul vânzărilor, producție, planificare și analiza datelor. În momentul intrării în sistemul de franciză, noul partener va avea acces și la rețeaua de furnizori a francizorului.

Investiția este cuprinsă între 35.000 și 45.000 de euro. Suma finală depinde de starea localului și de dacă zona are suficient spațiu pentru așezarea meselor conform standardelor rețelei. Investiția include toate costurile echipamentelor și costurile de pornire. Magazinele Donuterie pot fi amplasate atât în ​​centrele comerciale, cât și, de exemplu, în zonele pietonale din centrul orașului.

Solicitantul unei licențe de franciză poate să nu aibă experiență în domeniul gastronomic. Cu toate acestea, este clar că acestea pot fi un avantaj pentru el. Francizatul se așteaptă ca francizorul să adopte un plan de extindere în zona care i-a fost încredințată, luând în considerare utilizarea potențialului său. Avantajul este cunoașterea aprofundată a pieței locale și a obiceiurilor de cumpărare ale oamenilor din regiune. Solicitantul unei licențe trebuie să țină cont de faptul că funcționarea sucursalei sale necesită implicarea sa totală în gestionarea zilnică a acesteia.

Donuterie Business Card

Investiție între 35.000 și 45.000 de euro

Tipul locației: spații comerciale, magazine stradale în zone pietonale

Unități propria în România: 17

Unități francizate în Europa: Franța – 6, Belgia – 4, Marea Britanie - 1


Ambițiile de acasă / Fondatorii Donuteriei au depășit granițele țării, dar cred că franciza lor se poate dezvolta spectaculos și acasă, pe piața din România
Ștefan Pricop
Business Development Manager