Când combini tradiția cu tehnologia

Oferta culinară deosebită și viziune / Oferta culinară deosebită și conceptul inteligent, un atu pentru dezvoltarea rapidă a rețelei
Marţi
24.08.2021
Când un brand specializat în produse culinare tradiționale recurge la noile tehnologii în vânzare, partenerii nu au decât de câștigat. Este și cazul francizei Ciorbe și Plăcinte.
 

Ciorbe și Plăcinte a debutat în 2019, cu intenția de a oferi clienților săi gustul traditional românesc printr-un concept inteligent, care este pus la dispoziția noilor parteneri în franciză. Povestea lor a început de la ideea de a oferi clienților un mediu confortabil, de a crea un spațiu plăcut pentru pauza de masa, unde să te simți bine împreună cu ceilalți. Brandul este dedicat, din start, clientului urban care își dorește un spațiu adecvat întâlnirilor de business, personale, sau care vrea, pur și simplu, să servească prepartate gustoase și sănătoase, gătite întotdeauna cu materii prime proaspete. Produsele de bază, ciorbele și plăcintele, sunt preparate după rețete tradiționale aparținând fiecărei zone a României, iar serviciile de servire și livrare sunt standardizate la nivelul întregului lanț.

Un site care lucrează pentru francizați

Odată cu toate informațiile și procedurile necesare pentru a-și deschide propriul restaurant, de puțin timp, francizații beneficiază și de avantajele site-ului cu vânzare www.ciorbesiplacinte.ro. Prin acesta, clientul poate cumpăra produse cu livrare, iar plata se poate face fie cu cardul pe site, fie în numerar la curier. Foarte important, comanda pleacă spre locația cea mai apropiată de adresa clientului, ceea ce aduce un avantaj francizatului. Sistemul este automatizat și se bazează pe geolocație.

Pe scurt, site-ul lucrează pentru francizați, pe toată perioada colaborării. Fără costuri suplimentare, ei vor primi automat comenzi pe care altfel, poate, nu le-ar fi avut. Mai mult, francizații vor putea să folosească această platformă - dezvoltată după toate standardele actuale - ca pe un instrument de prezentare a propriului business.

Un alt beneficiu constă în faptul că de promovarea site-ului pe paginile de Facebook, Google și alte canale media se ocupă francizorul. Faptul că notele brandului depășesc, în medie, 4.5 din 5 stele pe Google dovedește eficiența sistemului.

Susținere totală și promovare continuă

Dacă devii parteneri ai brandului Ciorbe și Plăcinte, vei avea toată susținerea în gestionarea afacerii. Este o afacere la cheie în care ți se vor spune toate secretele succesului mărcii, astfel încât să ai un management eficient și profitabil. Totodată, vei avea acces la cei mai buni furnizori de echipamente și la un soft de gestiune, așa că nu trebuie mai mult de un click ca să te asiguri de eficacitatea afacerii.

Noul francizat beneficiază de pregătire profesională în  cadrul locațiilor Ciorbe și Plăcinte, astfel încât să nu aibă nevoie de mai mult de două luni ca să înțeleagă pe deplin modul de lucru în cadrul brandului. Ulterior, acesta va beneficia de suport în stabilirea locației și amenajarea propriului local, dar și pentru gestionarea afacerii în sine.

Business Card Ciorbe și Plăcinte

Rețeaua “Ciorbe și Plăcinte”este o combinație aproape perfectă între restaurant de tip fast-food și servirea clasică la masă

Franciza poate fi deschisă în doar trei pași simpli

Investiție totală: 25.000-45.000  de euro


Un site care lucrează pentru francizați / Site-ul lucrează pentru francizați, pe toată perioada colaborării. Fără costuri suplimentare, ei vor primi automat comenzi pe care altfel, poate, nu le-ar fi avut
Ștefan Pricop
Business Development Manager