Avantajul adaptării rapide

În doar câteva luni, rulotele gastronomice furnizate de compania Sweet Gallery, cea mai mare rețea europeană de street food, pot fi văzute în centre comerciale din Capitală, dar și în orașe precum Alexandria, Adjud, Brăila, Craiova, Piatra Neamț, Mangalia sau Tecuci. În total, este vorba deja de 14 locații și sunt în discuție noi parteneriate.
Afacere europeană, la cheie
Conceptul se bazează pe predarea către noii parteneri ai francizei a unei afaceri la cheie, testată în cele peste 650 de unități care funcționează în mai multe state europene. Totodată, este vorba despre un business extrem de versatil și ușor de trecut de la vară la iarnă, cu cheltuieli minime. Cum suntem în pragul sezonului rece, rulotele, foarte bine echipate pentru două variante de afacere, vor fi modificate, în doar o zi, pentru a putea distribui kurtos kolacs și alte dulciuri premium. În sezonul cald, de la ghișeu, clienților li se oferă înghețată făcută după o formulă specială și băuturi răcoritoare.
O rulotă, două afaceri
Noii parteneri de franciză au posibilitatea să aleagă. Ei pot deține doar una dintre variante sau pe ambele. Punctele de desfacere, care au avantajul mobilității, sunt deschise permanent, datorită modelului de vânzare la ghiseu într-un spațiu deschis, care poate fi schimbat oricând. Rulotele pot fi amplasate în locuri inaccesibile business-urilor statice, putând funcționa în cartiere, pe promenade, în piețe, lângă supermarketuri sau centre comerciale. Conceptul mobil reduce semnificativ investițiile legate de chirie sau adaptarea spațiilor tip restaurant la condițiile pandemice actuale.
Primul pas, cu doar 20% din totalul investiției
Primul pas pe care îl fac cei de la companie este să ofere francizatului o locație care să permită maximizarea afacerii încă din start. Pentru noii veniți este important că nu plătesc, inițial, decât aproximativ 20% din totalul investiției iar restul sumei poate fi luată în leasing.
Punctele de vânzare sunt caracterizate, în principal, de standardele ridicate ale serviciilor pe care le oferă și de calitatea produselor care sunt pregătite pe loc, în fața clienților. Sutele de rulote gastronomice au demonstrat că afacerea funcționează cu succes chiar și în timpul pandemiei. O investiție justificată, Ice and Roll & Cake and Roll este o alternativă viabilă pentru cine vrea să aibă o sursă suplimentară de venit sau să își deschidă o afacere.
Sprijin total pentru parteneri
Francizorul oferă un suport operațional total, cunoștințe aprofundate despre ce înseamnă rulota gastronomică, astfel încât să poată fi exploatată în doar câteva zile, cu rezultate vizibile. Instruirile practice și teoretice sunt extrem de eficiente, așa că francizații sunt capabili să își gestioneze afacerea fără sincope. Cheia succesului constă în faptul că francizorul știe care sunt așteptările consumatorilor și pune aceste cunoștințe la dispoziția noilor parteneri, de care sunt alături permanent.
Compania poloneză Sweet Gallery este deținătoarea conceptelor gastronomice Lodolandia (cu mărcile internaționale Ice and Roll și Cake and Roll), Kołacz na Okrągło, Bafra Kebeb, Rajskie Lody Tajskie și SiGelato.
Business Card Ice and Roll și Cake and Roll
Ice and Roll și Cake and Roll fac parte din cea mai mare rețea europeană de street food. Aceste rulotele gastronomice oferă mobilitate, costuri reduse și profitabilitate.
Investiție totală: valoarea minimă a investiției, contribuție proprie la finanțarea cu leasing, începe de la 40.000 de lei (depinde de condițiile de leasing aranjate și de opțiunea de business aleasă).
Taxa de franciză: de la 1000 de lei lunar.
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari