Restaurante cu căutare / Restaurantele Steiku Haoss sunt potrivite în special pentru zonele pietonale sau centrele comerciale, pe scurt, locuri aglomerate. Este ideal atunci când este situat într-o clădire de colț, cu un plan deschis și ferestre mari
Miercuri
05.01.2022
Franciza de restaurante letonă Steiku Haoss are un plan de a hrăni Europa. Cine poate solicita o licență?
 

Steiku Haoss, situat în inima capitalei Letoniei, Riga, este un steakhouse modern condus de două generații de familii care împărtășesc peste 25 de ani de experiență în domeniu. Acest restaurant, care și-a deschis prima dată porțile clienților în 2003, a devenit rapid o destinație populară pentru iubitorii de fripturi.

Steakhouse-urile acestui brand fac parte din Grupul Cantus, un lanț de restaurante lider pe piața letonă, care activează din 1992 și asociază și alte mărci gastronomice premiate. După mulți ani de activitate, conducerea grupului a decis că este timpul să extindă numele și oferta Steik Haoss în alte țări. România este una dintre cele în care caută un partener de master-franciză. Sarcina lui va fi să construiască o rețea de restaurante, inclusiv prin alți francizați regionali.

Franciza pentru cei cu experiență

Brandul caută parteneri de franciză ambițioși și motivați care să se alăture echipei sale, care să folosească know-how-ul francizorului și să îl transfere în alte țări și regiuni. Candidații ar trebui să aibă o strategie de afaceri detaliată și un plan de dezvoltare pentru un anumit teritoriu. Disponibilitatea unor spații adecvate pentru viitoarele restaurante joacă un rol cheie în acordarea licenței. Francizatul Steiku Haoss ar trebui să fie familiarizat cu relațiile și situația din regiunea în care a decis să facă afaceri. Experiența în marketing și dezvoltarea afacerilor, precum și managementul financiar și controlul costurilor sunt, de asemenea, importante.

Business Card Steiku Haoss

Steiku Haoss este un restaurant-concept elegant, modern , creat de familia Cima în centrul orașului Riga. În peste două decenii și jumăte, steakhouse-urile brandului au devenit foarte apreciate, iar proprietarii vor să se extindă în Europa.

Investiție :

• Taxa de franciza porneste de la 25.000 EUR pentru o singur[ unitate.

• Investiția totală pornește de la 300.000 EUR.

• Redevențe în valoare de 6% din vânzările lunare nete.

Master-franciza este disponibila numai pentru anumite teritorii.


Produse de calitate / Steiku Haoss se mândrește cu produsele sale proaspete și locale, în conformitate cu practicile stricte de mediu și bunăstarea animalelor. Ingrediente precum brânză, ierburi, sosuri sunt făcute de propria noastră echipă de bucătari experimentați
Business Development Manager

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.