Afacere cu profituri stabile

Mircea Coman, consultant în franciză / Ne așteaptă un sezon de primăvară și vară plin, așa că acesta este momentul potrivit pentru deschiderea afacerii. Aceasta dă șansa unei rentabilități a investiției încă din acest an
Miercuri
04.05.2022
Ice & Roll înflorește primăvara. Noi rulote colorate și moderne, unde găsești o înghețată bună, pot fi găsite deja în București și mai multe orașe ale țării.
 

Ice and Roll are deja 25 de puncte de vânzare, iar până la sfârșitul acestui an vor mai fi încă zece. Ritmul de dezvoltare a rețelei este generat de calitatea produselor oferite și de modelul de afaceri care funcționează în cadrul francizei. Compania și-a creat propriile arome originale de înghețată și a proiectat puncte de vânzare estetice, care ies în evidență. “Street-food-ul de înaltă calitate este o noutate în țara noastră, dar este deja bine dezvoltat în alte țări ale Uniunii Europene. În România, urmăm același exemplu și dezvoltăm un model pentru petrecerea timpului în aer liber, mai ales în rândul tinerilor. România oferă condiţii ideale pentru aceasta în ceea ce priveşte clima caldă, vara lungă şi temperaturile ridicate”, spune Mircea Coman, consultant în franciză.

Compania depășește standardele micii gastronomii, introducând pe piață puncte de vânzare moderne și decorate în culorile verii. Estetica și designul lor contemporan atrag atenția de la distanță.

Rentabilitate rapida a investitiei

Lanțul Ice and Roll se dezvoltă pe bază de franciză, oferind antreprenorilor o afacere sub licență, dovedită și profitabilă. Profitul mediu lunar din vânzări la un punct Ice and Roll este de 15.000 de lei. Francizatul câștigă bani din prima zi de funcționare.

Brandul Ice and Roll a debutat în România în iulie 2020. După doi ani de existență, s-a consolidat pe piață, menținându-și poziția de lider pe segmentul street-food. Ice and Roll și modelul de afacere în franciză are încă, la noi, statutul de noutate, dar cu baze solide care garantează profituri stabile. În prezent, mulți dintre francizații noștri plănuiesc să investească în puncte de desfacere noi, afirmă Mircea Coman. În opinia sa, primăvara este cel mai bun moment pentru a începe o afacere cu înghețată. Clienții doresc să se bucure de vremea însorită și caldă, iar înghețata și deserturile dulci sunt sinonimele acestora. “Ne așteaptă un sezon de primăvară și vară plin, așa că acesta este momentul potrivit pentru deschiderea afacerii. Aceasta dă șansa rentabilizării investiției încă din acest an”, asigură consultantul.

Începe în 2 săptămâni

Regulile de aderare la rețea sunt foarte simple. Managerul de vânzări îndrumă candidatul pe întregul parcurs. Doar să dai un telefon și să faci o programare la sediul companiei, din București. Întâlnirea nu te obligă să investești dar îți permite să privești îndeaproape afacerea, să îi vezi avantajele. Conversația este primul pas pentru începerea afacerii sub marca Ice and Roll.

Antreprenorii interesați de cooperarea în franciză trebuie să aibă 10.000 de euro. Restul sumei va fi plătită de partener, pe parcursul derulării afacerii.

Puteți începe afacerea la doar 14 zile de la semnarea contractului. Rețeaua oferă suport deplin francizaților. Partenerii primesc un business “la cheie”, cu echipament complet și gata de lucru.

Mai mult, rețeaua caută locații în mod independent și negociază condițiile fiecărui contract de închiriere. Punctele de desfacere Ice and Roll funcționează, în principal, în apropierea intrărilor în complexurile comerciale, unde există cel mai mare flux de clienți.

Francizații sunt aprovizionați, de la sediul central din București, cu toate produsele și facilitățile necesare. “Avem un sistem de logistică și depozitare bine pus la punct, de unde deservim francizații din toată țara. Partenerii noștri primesc remorci gata echipate, consumabile, precum și servicii și suport pentru afaceri. Oferim francizaților asistență completă în derularea afacerii. Singura lor sarcină este să vândă și să deservească clienții la cel mai înalt nivel posibil”, subliniază Mircea Coman.

Totodată, compania oferă cursuri introductive și de afaceri. În plus, francizații primesc un manual operațional, cu principii complet detaliate de gestionare a punctelor de vânzare. În plus, francizatul are contact constant cu sediul central, de unde pot primi ajutor în orice moment.

Fiecare punct Ice and Roll este echipat cu camere video și terminale care vă permit să vă gestionați afacerea de la distanță. Francizatul poate vedea ultima înregistrare de la casa de marcat, numărul de clienți deserviți și activitatea punctului de lucru. Datorită unor astfel de soluții, afacerea poate fi combinată cu un loc de muncă cu normă întreagă sau cu orice altă activitate.

700 de locații în Europa

Dezvoltarea în România este modelată după strategia din Polonia unde, de aproape un deceniu, funcționează sub brandul Lodolandia. “Conceptul pe care l-am adoptat în România funcționează la fel de bine ca în Polonia, unde sunt deja peste 700 de puncte de vânzare, ceea ce înseamnă că firma ocupă aproximativ 20 la sută din totalul pieței de înghețată pe segmentul restaurantelor mobile. Nu există o dovadă mai bună a eficacității politicii noastre de dezvoltare. Merge bine și sunt din ce în ce mai multe rulote cu care francizații noștri câștigă. Ca ca și în România vom reuși să ajungem la o cotă de piață similară, a conchis Mircea Coman.

Business Card Ice and Roll

  • Ice and Roll face parte din cea mai mare rețea europeană de street food. Rulotele sale gastronomice oferă mobilitate, costuri reduse și profitabilitate.
  • Investiție totală: valoarea minimă a investiției, contribuție proprie la finanțarea cu leasing, începe de la 40.000 de lei (depinde de condițiile de leasing aranjate și de opțiunea de business aleasă).

Ștefan Pricop
Business Development Manager