Tradiție și noi tehnologii
Franciza îmbină oferta de produse culinare cunoscute de toată lumea cu noile tehnologii de vânzare, iar noii parteneri apreciază rapididatea cu care afacerea își demostrează rentabilitatea.
Rezultatul acestei viziuni se concretizează prin faptul că tot mai mulți parteneri se alătură rețelei, așa cum este cazul celui mai nou restaurant deschis în București, situate pe Șoseaua Colentina nr. 76. Ca și ceilalți, noul francizat a fost atras de faptul că a preluat o afacere la cheie, cu redevență 0 și află toate secretele succesului mărcii, astfel încât să aibă un management eficient și profitabil.
Totodată, noul partener are acces imediat la cei mai buni furnizori de echipamente și la un soft de gestiune, așa că nu are nevoie decât de un click ca să se asigure de eficacitatea afacerii.
Noul francizat beneficiază de de suport în stabilirea locației și amenajarea propriului local, dar și pentru gestionarea afacerii în sine. Restaurantele pot pleacă de la o suprafață de 50 mp și pot avea și peste 100 mp.
Totodată, acesta are parte de o pregătire profesională în cadrul locațiilor Ciorbe și Plăcinte, astfel încât să nu aibă nevoie de mai mult de două luni ca să înțeleagă pe deplin modul de lucru în cadrul brandului.
Specializat în produse tradiționale, brandul Ciorbe și Plăcinte a înțeles că promovarea este deosebit de importantă pentru francizați. Ce sprijin vor avea, în acest sens, cei care vor să li se alăture?
Ciorbe și Plăcinte a intrat pe piață în 2019 și recurs imediat la un concept inteligent, care a venit în întâmpinarea clienților, dar și la acordarea de suport total pentru noii parteneri.
Așa că au creat un spațiu confortabil, plăcut, unde poți să te simți bine în pauza de masă sau dacă doar vrei să servești preparate tradiționale, gustoase și sănătoase, preparate din materii prime proaspete.
Și în privința deservirii clienților, cei de la Ciorbe și Plăcinte au venit în întâmpinarea francizaților. Așa se face că serviciile de servire și de livrare au fost standardizate la nivelul întregului lanț. Este vorba despre site-ul www.ciorbeplacinte.ro. Prin acesta, clientul poate cumpăra produse cu livrare, iar plata se poate face fie cu cardul pe site, fie în numerar la curier. Extrem de important, comanda pleacă spre locația cea mai apropiată de adresa clientului, ceea ce aduce un avantaj francizatului. Sistemul este automatizat și se bazează pe geolocație.
În concluzie, site-ul lucrează pentru francizați, pe toată perioada colaborării. Fără costuri suplimentare, aceștia vor primi automat comenzi pe care altfel, poate, nu le-ar fi avut. Mai mult, francizații vor putea să folosească această platformă - dezvoltată după toate standardele actuale - ca pe un instrument de prezentare a propriului business.
Un alt beneficiu constă în faptul că de promovarea site-ului pe paginile de Facebook, Google și alte canale media se ocupă francizorul. Faptul că notele brandului depășesc, în medie, 4.5 din 5 stele pe Google dovedește eficiența sistemului.
Business Card Ciorbe și Plăcinte
Rețeaua “Ciorbe și Plăcinte”este o combinație aproape perfectă între restaurant de tip fast-food și servirea clasică la masa
Taxă unică la semnarea contractului - 2000 de euro
Franciza poate fi deschisă în doar trei pași simpli
Investiție totală: 25.000-45.000 de euro
![](https://img.franchising.pl/ro/ebc/90e/ciorbe_27.jpg)
Articole citite
![](https://img.franchising.pl/ro/7d3/c68/rom_1.jpg)
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Fornetti, una dintre cele mai cunoscute francize din România, care a confirmat calitatea produselor și profitabilitatea încă de la înființare, caută noi parteneri.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Specializat în produse tradiționale, brandul Ciorbe și Plăcinte a înțeles importanța noilor tehnologii pentru francizați. Ce sprijin vor avea, în acest sens, cei care vor să li se alăture?
Când un brand specializat în produse culinare tradiționale recurge la noile tehnologii în vânzare, partenerii nu au decât de câștigat. Este și cazul francizei Ciorbe și Plăcinte.
Cele mai citite
![](https://img.franchising.pl/ro/e59/8e7/harta_afi330.jpg)
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Antreprenorii români au posibilitatea să devină parteneri ai francizei Edukido, care dezvoltă cu succes un concept educațional nou, total diferit de cel tradițional.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...