Ofertă avantajoasă în toate sezoanele

Ice and Roll și Cake and Roll, o ofertă pentru toate sezoanele
Ice and Roll și Cake and Roll, o ofertă pentru toate sezoanele / Franciza Ice and Roll și Cake and Roll oferă partenerilor săi ocazia să obțină câștiguri semnificative pe toată durata anului, folosind un concept eficient
Luni
09.01.2023
Vrei să deschizi o afacere și nu știi de unde să începi? O soluție avantajoasă ar fi să te alături francizei Ice and Roll și Cake and Roll.
 

Franciza internațională Ice and Roll și Cake and Roll a dovedit deja românilor cât este de eficientă, cu o investiție nu foarte mare ajungându-se rapid la profituri satisfăcătoare.

Toată afacerea se desfășoară în interiorul unei rulote gastronomice mobile, furnizate de francizor cu tot ceea ce este necesar pentru a trece rapid (în doar câteva ore) de la sezonul cald – în care vedeta este înghețata spiralată, la cel rece – când de la ghișeu primești un kurtos kolacs delicios.

De la intrarea pe piața din România, rulotele gastronomice furnizate de compania Sweet Gallery pot fi văzute în tot mai multe centre comerciale din București, dar și din multe alte orașe din țară, iar numărul lor crește continuu, noii parteneri alăturându-se celei mai mari rețele europene de street food.

Conceptul, tot mai căutat de întreprinzătorii români, se bazează pe preluarea de către aceștia a unei afaceri la cheie, testată în cele peste 700 de unități care funcționează în mai multe state europene.

Totodată, este vorba despre un business extrem de versatil și ușor de trecut de la vară la iarnă, cu cheltuieli minime. Cum suntem în pragul sezonului rece, rulotele, foarte bine echipate pentru două variante de afacere, vor fi modificate, în doar o zi, pentru a putea distribui kurtos kolacs și alte dulciuri premium. În sezonul cald, de la ghișeu, clienților li se oferă înghețată făcută după o formulă specială și băuturi răcoritoare.

Noii parteneri de franciză au posibilitatea să aleagă. Ei pot deține doar una dintre variante sau pe ambele. Punctele de desfacere, care au avantajul mobilității, sunt deschise permanent, datorită modelului de vânzare la ghiseu într-un spațiu deschis, care poate fi schimbat oricând. Rulotele pot fi amplasate în locuri inaccesibile business-urilor statice, putând funcționa în cartiere, pe promenade, în piețe, lângă supermarketuri sau centre comerciale. Conceptul mobil reduce semnificativ investițiile legate de chirie sau adaptarea spațiilor tip restaurant la condițiile pandemice actuale.

Primul pas pe care îl fac cei de la companie este să ofere francizatului o locație care să permită maximizarea afacerii încă din start. Pentru noii veniți este important că nu plătesc, inițial, decât aproximativ 20% din totalul investiției iar restul sumei poate fi luată în leasing.

Punctele de vânzare sunt caracterizate, în principal, de standardele ridicate ale serviciilor pe care le oferă și de calitatea produselor care sunt pregătite pe loc, în fața clienților.

Sutele de rulote gastronomice au demonstrat că afacerea funcționează cu succes chiar și în timpul pandemiei. Ice and Roll & Cake and Roll este o alternativă viabilă pentru cine vrea să aibă o sursă suplimentară de venit sau să își deschidă o afacere.

Francizorul oferă un suport operațional total, cunoștințe aprofundate despre ce înseamnă rulota gastronomică, astfel încât să poată fi exploatată în doar câteva zile, cu rezultate vizibile. Instruirile practice și teoretice sunt extrem de eficiente, așa că francizații sunt capabili să își gestioneze afacerea fără sincope.

Cheia succesului constă în faptul că francizorul știe care sunt așteptările consumatorilor și pune aceste cunoștințe la dispoziția noilor parteneri, de care este alături permanent.

Compania poloneză Sweet Gallery este deținătoarea conceptelor gastronomice Lodolandia (cu mărcile internaționale Ice and Roll și Cake and Roll), Kołacz na Okrągło, Bafra Kebeb, Rajskie Lody Tajskie și SiGelato.


Business Development Manager

Articole citite

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.