Un nou concept, un nou pas înainte

Locația, emblematică, este definită noul design de cafenele 3.0, iar vizitatorii pot parcurge, în timp ce își savurează cafeaua preferată, o scurtă și captivantă istorie a cafelei, reinterpretată într-un mod creativ în spațiul de peste 100 de metri pătrați.
Dezvoltarea regională este un pilon strategic important pentru 5 to go, expansiunea la acest nivel fiind una semnificativă în ultima perioadă - în anul 2022, nu mai puțin de 35 de orașe noi au intrat pe harta 5 to go -, iar lansarea unui flagship store vine să întărească acest trend și să aducă brandul mai aproape de consumatorii din țară, dar și de turiștii din întreaga lume, Brașovul fiind în topul atracțiilor turistice din România pe toată durata anului.
Cu o medie de 13 locații deschise lunar, lanțul de cafenele 5 to go numără în acest moment aproximativ 500 de locații, dintre care 420 sub conceptul clasic, la care se adaugă un număr semnificativ de Coffee Corners deschise alături de parteneri precum Carrefour, Donuterie și nu numai. 64 de cafenele au fost inaugurate în prima jumătate a acestui an, ritm care susține atingerea targetului propus, de a deschide 150 de noi cafenele în 2023.
De altfel, în privința numărului de cafenele deschise și a notorietății brandului, după București, Brașov, Sibiu, Constanța, Cluj, Timișoara și Craiova dețin primele poziții.
„Am planificat în detaliu această lansare și este un moment important pentru 5 to go, care subliniază aspirațiile tot mai mari de a ne extinde în zone importante ale țării și de a viza noi piețe cu potențial. Brașov este un oraș drag nouă, ne place energia locuitorilor și a turiștilor dornici de nou și vibe-ul acestui loc care va contribui cu siguranță la creșterea notorietății de brand. Acest flagship store reflectă tendințele de evoluție a pieței, corespunde celor mai înalte standarde actuale și va deveni un reper pentru oricine îi trece pragul”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Locația pune la dispoziție întreaga sortimentație de produse 5 to go și serviciile rapide și prietenoase specifice brandului, pentru a le oferi vizitatorilor o experiență de consum impecabilă. În timp ce locațiile consacrate 1.0 sunt caracterizate de dimensiunile relativ mici, designul minimalist, simplitate și funcționalitate, noul concept de cafenea 3.0 este unul inovator și modern care, pe lângă avantajul locației centrale și exclusiviste, aduce extra confort, un element aparte fiind muzeul al cafelei în miniatură, cu informații fascinante despre originea, tradițiile și cultura cafelei de-a lungul istoriei.
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. De asemenea, brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafea la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici și multe alte produse în dezvoltare.
Articole citite

5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Anvelopele de iarnă pot fi cumpărate și din trei noi magazine-service Premio deschise în luna octombrie.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari