Tradiția, un argument pentru succes
Unul dintre cei mai noi parteneri ai rețelei de franciză confirmă viabilitatea acestei perspective, mai ales că afacerea este puternic susținută de noile tehnologii.
Renata Boicu, absolventă a facultății și masterului în domeniul marketingului, este la prima sa experiență antreprenorială. Din această postură, spune că, la început, a fost destul de dificil. Mai ales cu birocrația sau cu selectarea personalului, dar pe parcurs lucrurile s-au aranjat și este din ce mai bine. Toată pregătirea afacerii a durat aproximativ o lună și jumătate și, chiar dacă documentația a durat mai mult, rețeaua a lucrat bine și și-a dovedit eficiența.
Noul restaurant Ciorbe și Plăcinte a fost deschis în București, pe bulevardul Ion Mihalache 104, cu cu mai puțin de o lună în urmă, iar Renata este convinsă că a ales franciza pe care o căuta.
Tânăra antreprenoare, care acum se ocupă doar de franciză, spune că dintotdeauna și-a dorit să aibă restaurantul ei, iar principalul atu în alegerea acestei afaceri este că primește produsele culinare gata făcute.
Cât despre cooperarea cu francizorul și sprijinul pe care l-a primit din partea acestuia, Renata apreciază că acesta este foarte implicat și acordă permanent ajutorul și susținerea necesară.
Chair dacă a început afacerea de puțină vreme, Renata crede că va deschide și alte restaurante, pentru că este un domeniu care este extrem de necesar comunităților și va fi mereu așa.
Ciorbe și Plăcinte a intrat pe piață în 2019 și recurs imediat la un concept inteligent, care a venit în întâmpinarea clienților, dar și în acordarea de suport total pentru noii parteneri. Așa că au creat un spațiu confortabil, plăcut, unde poți să te simți bine în pauza de masa sau dacă doar vrei să servești preparate tradiționale, gustoase și sănătoase, preparate din materii prime proaspete.
Au venit și în întâmpinarea francizaților. Așa se face că serviciile de servire și de livrare au fost standardizate la nivelul întregului lanț. Este vorba despre site-ul www.ciorbeplacinte.ro. Prin acesta, clientul poate cumpăra produse cu livrare, iar plata se poate face fie cu cardul pe site, fie în numerar la curier. Extrem de important, comanda pleacă spre locația cea mai apropiată de adresa clientului, ceea ce aduce un avantaj francizatului. Sistemul este automatizat și se bazează pe geolocație.
În concluzie, site-ul lucrează pentru francizați, pe toată perioada colaborării. Fără costuri suplimentare, aceștia vor primi automat comenzi pe care altfel, poate, nu le-ar fi avut. Mai mult, francizații vor putea să folosească această platformă - dezvoltată după toate standardele actuale - ca pe un instrument de prezentare a propriului business.
Deținătorii brandului Ciorbe și Plăcinte, specializat în produse tradiționale, au înțeles că promovarea este deosebit de importantă pentru francizați. Ce sprijin vor avea, în acest sens, cei care vor să li se alăture? Un beneficiu important constă în faptul că de promovarea site-ului pe paginile de Facebook, Google și alte canale media se ocupă francizorul. Rezultatul este că notele brandului depășesc, în medie, 4.5 din 5 stele pe Google.
Cei care devin parteneri ai brandului Ciorbe și Plăcinte au parte de susținere totală în gestionarea afacerii. Este o afacere la cheie în care ți se vor spune toate secretele succesului mărcii, astfel încât să ai un management eficient și profitabil. Totodată, vei avea acces la cei mai buni furnizori de echipamente și la un soft de gestiune.
De asemenea, noul francizat beneficiază de pregătire profesională în cadrul locațiilor Ciorbe și Plăcinte, astfel încât să nu fie necesare mai mult de două luni ca să deprindă modul de lucru specific.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Valoarea gastronomiei tradiționale este tot mai mult pusă în evidență prin conceptul lansat de franciza Ciorbe și Plăcinte.
Specializat în produse tradiționale, brandul Ciorbe și Plăcinte a înțeles importanța noilor tehnologii pentru francizați. Ce sprijin vor avea, în acest sens, cei care vor să li se alăture?
Când un brand specializat în produse culinare tradiționale recurge la noile tehnologii în vânzare, partenerii nu au decât de câștigat. Este și cazul francizei Ciorbe și Plăcinte.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari