My Culture a deschis până în prezent peste 25 de unități în franciză în Marea Britanie, Irlanda, Portugalia, China, Kazahstan și Emiratele Arabe Unite.
Miercuri
19.12.2012
My Culture produce și comercializează deserturi pe bază de iaurt şi vrea să se extindă prin franciză în România.
 

O nouă viziune asupra mâncărurilor de tip fast-food este dezvoltată de rețeaua de franciză britanică My Culture. Compania promovează un stil de viață sănătos prin intermediul unor produse ecologice, cu un conținut scăzut de calorii, fără grăsimi, zahăr sau gluten, pe bază de iaurt proaspăt sau congelat și fructe. My Culture și-a anunțat intenția de a se dezvolta și pe piața locală și caută master francizați pe teritoriul României și în alte țări din regiune.

”Vrem să extindem standurile cu produsele My Culture în întreaga lume”, spun reprezentanții companiei. Potrivit acestora, ”standurile moderne My Cultue, cu un design prietenos, în culori calde, sunt proiectate pentru a fi utilizate în principal în zona de food-court a centrelor comerciale și în apropierea cinematografelor.”

Potențialii master francizați trebuie în primul rând să fie interesați să atingă succesul cu ajutorul acestui concept inovativ. De asemenea, aceștia trebuie să aibă experiență în managerierea unei afaceri și să cunoască foarte bine zona în care intenționează să extindă rețeaua My Culture.

Totalul investiției pentru achiziționarea master francizei My Culture se ridică la 70.000 £ (aproximativ 87.000 de euro). Master francizatul percepe redevențe lunare de 6 % din cifra de afaceri de la fiecare francizat, din care 50% sunt redistribuiți către sediul central MY Culture și 50% rămân la master francizat. Taxa de franciză pentru un francizat este de 37.000 de euro. Contractul de franciză se semnează pe o perioadă de 10 ani și nu se percep taxe suplimentare pentru prelungirea perioadei acestuia.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.