Aromă de pizza în sticluță de parfum

Departamentul de marketing al rețelei Pizza Hut Canada a creat a campanie media inedită. Proiectul ”parfum cu aromă de pizza” a pornit de la o glumă postată pe pagina de Facebook a lanțului de restaurante din Canada. Fanilor Pizza Hut li s-a cerut răspunsul la următoarea întrebare: ”Tocmai a fost deschisă o cutie de pizza. Ce nume ați da parfumului care se răspândește în camera?”.
Întrebarea a avut un impact notabil, după câteva ore apărând deja câteva sute de sugestii de denumiri. Conducerea companiei a decis să creeze o ediție limitată a parfumului, care a fost oferită drept cadou Crăciun celor mai loiali fani ai paginii de Facebook Pizza Hut.
”Nu a fost ușor să alegem aroma finală. Am făcut foarte multe încercări până am găsit parfumul potrivit. Unii ar putea crede că brânza topită miroase frumos. Ei bine, lucrurile nu stau chiar așa” a declarat Beverly D Cruz, director de marketing Pizza Hut Canada. Dintre sutele de denumiri, precum ”Apă de Pepperoni” sau ”Fulgerul delicios” în final a fost stabilită o denumire simplă pentru parfum: ”Pizza Hut”.
Parfumul Pizza Hut nu este prima încercare prin care o companie folosește mirosul mâncării într-o activitate promoțională. În anul 2008, Burger King a lansat ”Flacăra de Crăciun”, un parfum cu aromă de carne la grătar, care a fost vândut la prețul de 4$.
(E.C.)
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari