Aromă de pizza în sticluță de parfum

Ediția limitată a parfumului ”Pizza Hut” a fost creată într-un număr de 100 de unități și a fost dăruită celor mai loiali fani ai paginii de Facebook a companiei.
Joi
27.12.2012
Care este aroma care se potrivește cel mai bine Crăciunului? Scorțișoara sau portocala? Pizza Hut Canada are altă propunere.
 

Departamentul de marketing al rețelei Pizza Hut Canada a creat a campanie media inedită. Proiectul ”parfum cu aromă de pizza” a pornit de la o glumă postată pe pagina de Facebook a lanțului de restaurante din Canada. Fanilor Pizza Hut li s-a cerut răspunsul la următoarea întrebare: ”Tocmai a fost deschisă o cutie de pizza. Ce nume ați da parfumului care se răspândește în camera?”.

Întrebarea a avut un impact notabil, după câteva ore apărând deja câteva sute de sugestii de denumiri. Conducerea companiei a decis să creeze o ediție limitată a parfumului, care a fost oferită drept cadou Crăciun celor mai loiali fani ai paginii de Facebook Pizza Hut.

”Nu a fost ușor să alegem aroma finală. Am făcut foarte multe încercări până am găsit parfumul potrivit. Unii ar putea crede că brânza topită miroase frumos. Ei bine, lucrurile nu stau chiar așa” a declarat Beverly D Cruz, director de marketing Pizza Hut Canada. Dintre sutele de denumiri, precum ”Apă de Pepperoni” sau ”Fulgerul delicios” în final a fost stabilită o denumire simplă pentru parfum: ”Pizza Hut”.

Parfumul Pizza Hut nu este prima încercare prin care o companie folosește mirosul mâncării într-o activitate promoțională. În anul 2008, Burger King a lansat ”Flacăra de Crăciun”, un parfum cu aromă de carne la grătar, care a fost vândut la prețul de 4$.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.