Înghețată cu șuncă sau pizza cu crenvurști?
Sursa foto: www.huffingtonpost.com
Nuggets din creveți sub formă de steluță, înghețată cu șuncă, sandviș cu chiflă neagră sau pizza cu marginile umplute cu cremvurști – sunt doar câteva dintre produsele inedite pe care marile lanțuri de fast-food le servesc în restaurantele lor din lumea întreaga. Site-ul www.buzzfeed.com a publicat o listă cu cele mai ciudate și îndrăznețe produse din meniurile fast-food-urilor, adaptate la specificul fiecărei țări sau regiuni.
KFC vine cu trei produse inedite. În Canada, lanțul de fast-food oferă BBQ Bacon Wrapstar, o tortilla cu piept de pui, sos Barbeque și brânză, care imită forma unuia dintre simbolurile Canadei: frunza de arțar. În Singapore, în meniurile KFC se găsesc Shrimp Stars, nuggets din creveți sub formă de steluță, iar produsul special pentru Philippine este Cheese Top Burger, un sandviș din pui, cu o felie de brânză deasupra chiflei.
În România, lanțul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză de compania US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Franciza deţinută de US Food Network este una dintre cele mai scumpe de pe piaţă, deschiderea unei noi unităţi putând costa între 300.000 şi 1 milion de euro. În prezent KFC deține 46 de restaurante în țara noastră, dintre care șapte au fost deschise în 2012.
Omul de afaceri Gabriel Popoviciu a adus în țara noastră și franciza Pizza Hut, operată prin intermediul companiei American Restaurant System. Și în meniurile Pizza Hut găsim o serie de produse inedite. În restaurantele din Orientul Mijlociu, lanțul de fast-food servește o pizza care are pe margini mulți cheeseburgeri de dimensiuni mici și prăjiturele umplute cu batoane de ciocolată Kit Kat. Britanicilor li se oferă o pizza cu marginile umplute cu crenvurști.
Meniu de post la McDonald's
McDonald's, al doilea cel mai mare lanț de fast-food din întreaga lume după Subway, vinde în Japonia Gracoro Burger, un sandviș cu macaroane, creveți și sos alb. În timpul Postului Paștelui la catolici, lanțul de fast-food a lansat un produs din pește: Fish McBites.
Fără carne în India
Pentru piața din India, Subway și McDonald's au pregătit restaurante vegetariene. Subway a deschis în septembrie 2012 primul restaurant pentru vegetarieni al reţelei, în Punjab. Cel mai mare lanț de restaurante fast-food din lume deține în India 280 de restaurante, însă niciunul dintre ele nu vinde sandvişuri cu carne de vacă deoarece hinduşii, majoritari în India, consideră vacile animale sacre.
McDonald's va deschide în anul 2013, în India, primele două restaurante complet vegetariene ale rețelei. Domino's Pizza are de asemenea câteva restaurante complet vegetariene în apropierea localităților Mumbai și Gujarat din India, zone ale căror locuitori respectă tradiția religiei Jainism (Jain Dharma), iar Pizza Hut a exclus carnea din meniurile unui restaurant din Gujarat.
Cheeseburger-ul negru
Burger King, franciza care a renunțat la operațiunile din țara noastră în anul 2012, a lansat anul trecut Bacon Sundae, un desert făcut din înghețată de vanilie, șuncă, sirop de ciocolată și caramel. În meniurile restaurantelor Burger King din Japonia s-a aflat un sandviș din chiflă neagră, cu ketchup de aceeași culoare.
Recent, Burger King a introdus în meniu un produs asemănător cu unul vândut de rivalul McDonald's – nuggets de pui, care vor putea fi cumpărate în pachete de patru, zece sau 20 de bucăți.
Așadar meniurile celor mai mari lanțuri de fast-food nu sunt identice în întreaga lume. Acestea sunt adaptate la specificul fiecărei țări și regiuni în parte.
(E.C.)
Articole citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cele mai citite
Cafenea in loc de masina!
/31.08.2016
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari