La nivel mondial McDonald’s operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză.
Miercuri
09.01.2013
Rețeaua de restaurante din Australia va împrumuta temporar porecla pe care au dat-o clienții din regiune lanțului de fast-food.
 

Românii spun că merg la “MC” atunci când iau masa la McDonald's. Australienii folosesc ”Macca's” pentru a prescurta denumirea celui de-al doilea cel mai mare lanț de fast-food din lume, după Subway. Conducerea McDonald's a decis ca în ianuarie, lună în care este celebrată și Ziua Națională Australiei (26), denumirea restaurantelor de pe piața australiană să fie schimbată în ”Macca's”, scrie publicația The Economic Times.

”Suntem în Australia de mai bine de 40 de ani și suntem mândri să folosim porecla pe care ne-au dat-o clienții din regiune”, a declarat Mark Lollback, Director de Marketing McDonald's Australia. ”Cum le-am putea arăta australienilor că suntem mulțumiți că facem parte din comunitatea locală dacă nu folosind numele pe care ni l-a dat aceasta?”

În această săptămână 13 restaurante din Australia vor fi în proces de rebranding temporar. Denumirea acestora va fi schimbată la loc la începutul lunii februarie. Decizia de rebranding a fost luată în urma unui sondaj care a arătat că peste 55% dintre australieni folosesc denumirea prescurtată când vorbesc despre McDonald's.

Acesta este primul proces de rebranding al denumirii din istoria lanțului de fast-food. Un sondaj interesant pentru piața românească ar fi ”Câți dintre românii care locuiesc în Capitală își dau ca punct de întâlnire în București MC-ul de la Unirii?”

. (E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.