Fornetti poate deveni o nouă poveste de succes

Sunteți un antreprenor tânăr care îl succede pe cel care a fost numit ”părintele francizei din România”. Ce reprezintă pentru Dvs. această etapă din carieră?
Este o provocare mare în primul rând. Nu numai datorită faptului că sunt succesorul dl-lui Panczel care a construit sistemul de franciză Fornetti în România ci și pentru că societatea se află într-un amplu proces de reorganizare, care în momentul de față pare că poate deveni o nouă poveste de succes în viața societății. În acest context, cred că această etapă nouă din cariera mea este în același timp o oportunitate dar și o responsabilitate.
Care sunt primii pași pe care îi veți face în calitate de director general al Fornetti România? Care sunt principalele obiective pe care vi le-ați fixat pentru perioada următoare?
Primii pași au fost deja făcuti, am gândit împreună cu proprietarii societății, o nouă structură de conducere, în care credem că am reușit să combinăm cu success tradiția și principiile Fornetti cu avântul tineresc. Cel mai important obiectiv este ca să omogenizăm acest management și să implementăm conceptele noi. Scopul nostru este ca prin acest demers să îmbunătățim, mecanismele și procedurile interne, pentru a oferi în continuare partenerilor un bussines profitabil și nu în ultimul rând consumatorilor produse la o calitate superioară și preț atractiv.
Intenționați să aduceți modificări sistemului de franciză Fornetti? Dacă da, la ce ar trebui să se gândească actualii/viitorii parteneri?
Dorim să ducem mai departe sistemul de franciză, care este caracteristic Fornetti dar în același timp dorim să aducem îmbunătățiri sistemului, prin care sa ținem aproape partenerii actuali și de ce nu să atragem noi parteneri. Nu ne gândim să schimbăm din temelii sistemul, dar credem că trebuie să propunem câteva ajustări care să facă și mai atrăgător sistemul de franciză.
Rețeaua Fornetti din România are aproximativ 600 de francizați. Ce credeți că i-a atras pe toți antreprenorii care au ales să se alăture lanțului Fornetti?
Cred că oportunitatea de a pune pe picioare o afacere profitabilă cu un partener puternic și profesionist, a fost argumentul pentru care cei mai mulți au ales Fornetti. Este adevărat că în ultimii 10 ani au avut loc schimbări importante pe piață, dar în opinia mea și astăzi există condițiile pentru ca un întreprinzător să-și dorească o colaborare cu Fornetti. În final scopul este comun, consumatorul dorește produse calitative la un preț rezonabil iar partenerul o afacere profitabilă.
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari