Fornetti îndulcește IFBE

Anul trecut, Fornetti a scos pe piață propriul post de radio, de unde se pot afla ultimele noutăți în materie de produse și evenimente și se asigură un program muzical 24/24, exclusiv online.
Marţi
14.05.2013
Compania îți oferă posibilitatea să afli ”direct de la sursă” informații despre sistemul de franciză Fornetti.
 

În perioada 15-17 mai, la Sala Palatului din București, are loc cea de-a treia ediție a International Franchise and Branding Exhibition (IFBE). Fornetti România, una dintre companiile participante, le-a pregătit vizitatorilor câteva suprize. ”IFBE este un prilej excelent ca cei interesați de franciza Fornetti să afle direct de la sursă cele mai importante informații privind intrarea în sistem. Această participare este totodată o avanpremieră la lansarea de noi produse. În ultima decadă a lunii mai vom îmbogății gama sortimentală cu noi produse, iar procesul de diversificare sortimentală va continua, în paralel cu cooptarea a noi parteneri de franciză și cu identificarea prezenței pe noi segmente de piață”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro, Toth Csaba, directorul general al Fornetti România.

Fornetti este unul dintre cele mai cunoscute sisteme de franciză din România, numărând la finalul anului trecut 620 de unități. Zilele trecute, în București, ne-a atras atenția magazinul Fornetti din fața centrului comercial AFI Palace Cotroceni, echipat cu o terasa cochetă. ”Noi oferim fiecărui partener posibilitatea de a fi creativ în ceea ce priveşte dotarea propriului magazin”, spune dl. Toth Csaba. ”Sigur, daca spaţiul şi arhitectura permit, magazinele Fornetti pot căpăta forme diverse menite să atragă cumpărători şi să le asigure totodată un confort ridicat. Noi sprijinim orice dezvoltare de magazin de acest tip.”

Mai multe detalii despre sistemul de franciză Fornetti găsești în catalogul nostru de franciză.

Despre IFBE
Ajuns la cea de-a treia ediție, International Franchise and Branding Exhibiton (IFBE), este un eveniment organizat de Asociația Română de Franciză, ce reunește atât expozanți care doresc să-și extindă rețelele de franciză, cât și brand-uri interesate de promovare. Potrivit informațiilor publicate pe site-ul oficial al evenimentului, printre companiile paricipante în acest an se numără: Fornetti România, Spălare în Parcare, Sign a Rama, Demmers Teehaus, BioBucovina, CiGusta, Trufe Mureș, Wasabi Sushi Bar ș.a.

(E.C.)

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.