Avantajele celei de-a treia tinereți
World Senior Card (WSC) este un program internațional destinat persoanelor cu vârsta mai mare de 50 de ani. Deținătorii cardului WSC obțin discount-uri de la antreprenorii care sunt membri ai acestui program, atât în țara natală cât și în străinătate. Dezvoltatorii acestui concept, Senior Agency, vor să dezvolte acest program în mai multe țări din Europa, printre care și România. În țara noastră, reprezentanții companiei caută un master francizat, care va avea la rândul lui dreptul să vândă licența conceptului subfrancizaților.
Programul de discount World Senior Card are ca scop atragerea anteprenorilor care oferă discount-uri clienților care au vârsta mai mare de 50 de ani, deținători de card WSC. ”Inițial, această idee a fost lansată sub forma unui proiect în Cehia. Obiectivul nostru este ca în următorii ani să introducem acest concept în majoritatea țărilor europene”, spune Ladislaw Jirous, Directorul Senior Agency. În legătură cu strategia de expansiune, acesta a declarat că primul pas este alegerea master-francizatului corect în fiecare țară în parte.
În Cehia, programul a fost introdus în toate regiunile, inclusiv în comunitățile mici. Conceptul este prezent și în Slovacia, Grecia și Cipru. Viitorilor parteneri nu li se percep taxe de intrare în sistem. Investiția variază între 1.200- 1.600 EUR. Francizații vor plăti taxele trimestriale prevăzute în contractul de franciză, acestea variind în funcție de fiecare regiune. Mai multe informații despre parteneriatul pe care îl oferă Senior Agency găsești în catalogul nostru de franciză.
Până în anul 2060, România va ajunge pe locul 2 în topul ţărilor cu populaţia cea mai îmbătrânită, conform Eurostat, agenţia de statistică a Uniunii Europene. Procentul populaţiei cu vârste de 65 de ani şi peste, va fi de 64,77%, în anul 2060, conform predicţiilor agenţiei. Pe primul loc se află Letonia, cu 68%.
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...