Concept franţuzesc cu iz moldovenesc

La Folie, primul lanţ autohton de cafenele cu specific franţuzesc din România, dedicat produselor de patiserie artizanală, s-a lansat pe piaţa din Bucureşti, deschizând o primă locaţie în zona Pieţei Victoriei. La Folie a debutat în Iaşi, în Palas Mall, iar în urma rezultatelor financiare realizate, deschiderea unei noi locaţii, tot în centrul Iaşului şi abordarea pieţei bucureştene prin investiţii proprii au fost decizii strategice ce au stat la baza consolidarii poziţiei brandului pe piaţa de profil.
„Ţinta propusă pentru anul 2015, este extinderea pe piaţa bucureşteană prin deschiderea a încă două locaţii, astfel încât investiţia totală din Bucureşti în cele 3 locaţii şi laboratorul propriu, va ajunge la aproximativ 450.000 euro”, informează un comunicat de presă al companiei. Până la finalul anului 2016 se estimează, pe Bucureşti, atingerea unei cifre de afaceri de minim 1,5 milioane euro.
Strategia de extindere din Bucureşti vizează si abordarea unui nou segment de piaţa, cel al evenimentelor corporate şi nu numai, segment care, prin particularităţile sale, va presupune consolidarea structurii logistice.
Pe termen lung compania îşi propune realizarea în Bucureşti a unui centru logistic care să permită dezvoltarea unui sistem naţional de francizare începând din a doua jumătate a anului 2016. Prin investiţiile viitoare din Iaşi compania va urmari si posibilitatea extinderii in Chisinau.
SC Gourmanderie SRL, deţinătoarea brand-ului La Folie, este o companie cu capital integral românesc înfiinţată în 2012, ce deţine în prezent 3 locaţii situate în Iaşi şi în Bucureşti. Până în acest moment, investiţiile din Iaşi şi Bucureşti au creat aproximativ 65 de locuri de muncă, numărul acestora urmând să crească pana la sfârşitul anului 2015 la aproximativ 100.

Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Polonezii de la LPP au ales AFI Palace Ploieşti pentru introducerea brandului Mohito în România.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Într-o lume în care tehnologia devine omniprezentă, capacitatea de a înțelege și de a lucra cu ea a devenit o abilitate esențială. Una pe care ți-o oferă Academia Micilor Developeri.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari