Francize în aer liber

Vorbeam în articole anterioare despre avantajele pe care le au francizele deschise în cadrul marilor centre comerciale şi despre cât de bine se încadrează acestea în mall-uri. Traficul intens din aceste zone este un mare avantaj, însă odată cu primele raze ale soarelui, există alte zone care se bucură de o circulaţie intensă: parcurile.
Românilor nu le place să se plimbe cu mâna goală. Şi parcă puţină mişcare ne face poftă de orice: ceva dulce, un suc răcoritor, o cafea, un sandviş sau o plăcinţică. De asemenea, şi francizele care oferă diverse activităţi pentru cei mici (dar nu numai) pot avea succes. Desigur, trebuie să vă asiguraţi că aveţi acces la o sursă de energie şi de apă. Iar un avantaj important al acestor francize mobile este că puteţi participa cu ele la diverse târguri sau festivaluri. Găsiţi mai jos câteva exemple.
Francize care ne potolesc poftele şi foamea
În urmă cu câţiva ani pe străzile Capitalei apărea o franciză mobilă care ne duce cu gândul la frumoasele vremuri de altădată. Este vorba despre Trăsura 54, un restaurant mobil, care poate fi aşezat în orice zonă cu trafic pietonal intens. De altfel, orice franciză care vinde un produs care ne poate astâmpăra foamea este o idee bună pentru un parc, fie că e vorba despre Chipstix, un produs Fornetti, o gogoşică Fiţoşica sau despre BITE Food Truck, un concept interesant cu origini maghiare, despre care găseşti mai multe informaţii în catalogul nostru de idei de afaceri.
Pentru zilele toride, francizele de îngheţată pot avea mare succes. Îi amintim pe cei de la Betty Ice şi pe Ice`N`Go, brand-ul care ne vinde îngheţată sub formă de biluţe, aşezate graţios într-o şepcuţă de baseball.
Franciza cu care poţi zbura
De asemenea, mare succes pot avea şi francizele destinate în general parcurilor de distracţii. Nu ne referim la umbreluţe, maşinute sau ciocane. Am găsit un concept inedit: Hoverland, destinat copiilor cu vârsta des peste 7 ani, însă şi adulţilor care vor să-l testeze (greutatea acestora nu trebuie să depăşească însă 150 kg). Hoverlandul este de fapt un vehicul care pluteşte pe o pernă de aer, dând senzaşia de plutire sau zbor la joasă înălţime. Este necesară o suprafaţă netedă din beton asfalt sau lemn, fără denivelări, acoperită sau nu. Atenţie însă: „aparatele de zbor” nu pot funcţiona pe iarbă, gheaţă, zapadă, apă, nisip, noroi sau pe suprafeţe umede.
Voi ce idei aveţi pentru deschiderea unei afaceri în aer liber ? Aşteptăm sugestiile voastre pe forum!

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...