Bite Food Truck poate fi o afacere bună pentru parcuri, dar şi pentru festivaluri. Mai multe informaţii găsiţi în catalogul nostru de idei de afaceri.
Luni
02.03.2015
Primele zile de primăvară ne duc cu gândul la francizele care se încadrează de minune alături de straturile frumoase de flori din parcuri.
 

Vorbeam în articole anterioare despre avantajele pe care le au francizele deschise în cadrul marilor centre comerciale şi despre cât de bine se încadrează acestea în mall-uri. Traficul intens din aceste zone este un mare avantaj, însă odată cu primele raze ale soarelui, există alte zone care se bucură de o circulaţie intensă: parcurile.

Românilor nu le place să se plimbe cu mâna goală. Şi parcă puţină mişcare ne face poftă de orice: ceva dulce, un suc răcoritor, o cafea, un sandviş sau o plăcinţică. De asemenea, şi francizele care oferă diverse activităţi pentru cei mici (dar nu numai) pot avea succes. Desigur, trebuie să vă asiguraţi că aveţi acces la o sursă de energie şi de apă. Iar un avantaj important al acestor francize mobile este că puteţi participa cu ele la diverse târguri sau festivaluri. Găsiţi mai jos câteva exemple.

Francize care ne potolesc poftele şi foamea
În urmă cu câţiva ani pe străzile Capitalei apărea o franciză mobilă care ne duce cu gândul la frumoasele vremuri de altădată. Este vorba despre Trăsura 54, un restaurant mobil, care poate fi aşezat în orice zonă cu trafic pietonal intens. De altfel, orice franciză care vinde un produs care ne poate astâmpăra foamea este o idee bună pentru un parc, fie că e vorba despre Chipstix, un produs Fornetti, o gogoşică Fiţoşica sau despre BITE Food Truck, un concept interesant cu origini maghiare, despre care găseşti mai multe informaţii în catalogul nostru de idei de afaceri.

Pentru zilele toride, francizele de îngheţată pot avea mare succes. Îi amintim pe cei de la Betty Ice şi pe Ice`N`Go, brand-ul care ne vinde îngheţată sub formă de biluţe, aşezate graţios într-o şepcuţă de baseball.

Franciza cu care poţi zbura
De asemenea, mare succes pot avea şi francizele destinate în general parcurilor de distracţii. Nu ne referim la umbreluţe, maşinute sau ciocane. Am găsit un concept inedit: Hoverland, destinat copiilor cu vârsta des peste 7 ani, însă şi adulţilor care vor să-l testeze (greutatea acestora nu trebuie să depăşească însă 150 kg). Hoverlandul este de fapt un vehicul care pluteşte pe o pernă de aer, dând senzaşia de plutire sau zbor la joasă înălţime. Este necesară o suprafaţă netedă din beton asfalt sau lemn, fără denivelări, acoperită sau nu. Atenţie însă: „aparatele de zbor” nu pot funcţiona pe iarbă, gheaţă, zapadă, apă, nisip, noroi sau pe suprafeţe umede.

Voi ce idei aveţi pentru deschiderea unei afaceri în aer liber ? Aşteptăm sugestiile voastre pe forum!

 


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe