Franciza Banca de Joburi: 1...2...3… Start Business
Conform clasamentului Doing Business 2018, publicat recent de Banca Mondială, România a coborât în clasamentul mondial de la poziția 36 la 45, sub state precum Republica Moldova, Serbia sau Kosovo, ceea ce denotă gradul de dificultate ridicat cu care se pot face afaceri în țară. Aceste statistici îngrijorătoare sunt suficiente pentru a descuraja antreprenorii să investească într-o afacere nouă. Dacă adăugăm și contextul socio-economic actual în ecuație, ideea de a te lansa în afaceri, în această perioadă, devine înfricoșătoare. Din fericire, pentru cei care doresc să se lanseze în business, există varianta lansării în afaceri prin aderarea la sistemele de franciză. Astăzi vă recomandăm una dintre francizele 100% românești, Banca de Joburi.
“Dorim ca antreprenorii care decid să înceapă o afacere în acest domeniu să se implice și să aducă, pe lângă investiția financiară și experiența în business, și o parte din personalitatea lor. Este un domeniu frumos, dar și complex, însă alături de echipa Banca de Joburi, francizații vor avea un start ușor în business și un sprijin constant ulterior, pe măsura dezvoltării afacerii, ceea ce face ca activitatea în sine să pară mult mai ușoară” – spune Bogdan Filip, Director General Banca de Joburi.
Franciza Banca de Joburi aduce o serie de avantaje antreprenorilor dornici de a investi într-o afacere la cheie. Practic, viitorul francizat beneficiază de la început de sprijinul specialiștilor Banca de Joburi pentru a întreprinde toate acțiunile necesare pentru a demara și susține o afacere de succes în domeniul resurselor umane. francizorul pune la dispoziția viitorului francizat know-how-ul acumulat în cei peste 15 de experiență, dar și întreaga infrastructură de lucru.
Pașii aderării la franciza Banca de Joburi sunt clari și transparenți:
1. Completarea formularului de înscriere
2. Discuție telefonică pentru stabilirea eligibilității potențialului francizat și acordarea de informații suplimentare
3. Întâlnire la sediul francizorului pentru prezentarea în detaliu a francizei şi pentru stabilirea termenilor și condițiilor contractuale
4. Semnarea contractului de franciză şi începerea pregătirilor de lansare a unității francizate
Procesul care urmează este de scurtă durată. Din momentul depunerii candidaturii, dacă aceasta este acceptată, sunt necesare doar câteva zile pentru pregătirea actelor și semnarea contractului de franciză. Este important de știut că experiența în domeniul recrutării, deși conferă un avantaj, nu este o cerință obligatorie în ceea ce privește obținerea unei afaceri de succes în acest domeniu.
După semnarea contractului de franciză sunt necesare maxim 4 săptămâni pentru începerea activității, iar francizatul beneficiază de sprijin pentru parcurgerea tuturor pașilor necesari, dar și pe întreaga durată a desfășurării activității. Tot procesul este documentat și ușor de implementat.
Este foarte important ca antreprenorul să dețină din punct de vedere financiar mijloacele necesare intrării în rețeaua de franciză (în funcție de tipul de franciză ales), pentru investiția inițială, precum și cash flow-ul pentru acoperirea cheltuielilor lunare în primele luni de activitate.
Deși lucrurile sunt cât se poate de simple și bine documentate, cheia succesului stă și în abilitatea antreprenorului de a implementa corect și complet soluțiile puse la dispoziție de către francizor, dar și de gradul de implicare pe care acesta îl va avea.
Domeniul resurselor umane se află pe un trend ascendent, având în vedere că există un interes din ce în ce mai mare al candidaților de a-și găsi un loc de muncă în străinătate sau de a-și schimba vechiul loc de muncă în România pentru unul nou, ce oferă un pachet salarial mai atractiv sau un pachet de beneficii mai atrăgător. Banca de Joburi identifică oportunități pentru toate categoriile de clienți, iar acest lucru este demonstrat și prin vechimea pe piață, numărul mare de candidați plasați cu succes, numărul și tipul proiectelor desfășurate, dar și prin prisma faptului că ocupă de mai mulți ani locul 1 în domeniul agențiilor de recrutare din România, în Top Afaceri și Top Profit.
Banca de Joburi este o agenție de ocupare a forţei de muncă în țară și în străinătate, cu sediul central în oraşul Braşov, România şi cu o vechime de peste 15 ani, care dispune de o paletă largă de oferte de muncă. Pe lângă medierea de locuri de muncă, compania oferă consiliere, orientare în carieră, pregătirea tuturor formelor legale de angajare şi monitorizarea candidaţilor pe întreaga durată a contractelor, oferind un serviciu de asistenţă continuă.
“Din dorința de a educa piața forței de muncă și de a da posibilitatea și altor antreprenori să beneficieze de o afacere “la cheie”, de succes, Banca de Joburi a lansat prima franciză din domeniul recrutării și plasării forței de muncă cu capital 100% românesc. Ne-am dorit prin aceasta ca orice client, angajat sau angajator să beneficieze de servicii la aceleași standarde de calitate cu cele ale Banca de Joburi și în orașul său” – spune Bogdan Filip, Director General Banca de Joburi.
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...