Franciza specialiștilor în recrutare
De ce franciza Banca de Joburi este o investiție profitabilă și pentru cine, vom analiza în continuare.
Un angajator va apela la o agenție de recrutare, în primul rând, pentru că recrutarea de personal este un proces lung și costisitor, care blochează un număr semnificativ de resurse și care nu oferă rezultate garantate dacă nu este făcută în mod sistematic și inteligent. „Companiile alocă bugete imense în promovarea posturilor interne sau chiar au posturi vacante care nu se ocupă luni întregi, uneori chiar ani, iar persoanele de la resurse umane își concentrează toate eforturile scanând sute de aplicații necorespunzătoare și planificând interviuri cu candidați care nu se prezintă sau care nu rămân mai mult de câteva zile în companie” – spune Bogdan Filip, Director General Banca de Joburi.
Apelând la o agenție de recrutare, întreg procesul de recrutare se simplifică. Selectarea cerințelor pentru posturile ce urmează a fi ocupate se realizează mult mai ușor, întrucât o agenție specializată cunoaște atât piața forței de muncă, cât și necesitățile companiei angajatoare și optimizează oferta astfel încât atât dorințele angajatorului, cât și cele ale candidaților să fie îndeplinite.
Agențiile de recrutare furnizează o listă scurtă cu candidați, nu doar aplicanți. Tot timpul pe care departamentul de resurse umane l-ar pierde sortând, evaluând și potrivind aplicațiile pe posturile vacante, va putea fi fructificat de companie prin concentrarea pe alte aspecte care necesită atenție, contribuind la buna funcționare a proceselor interne ale companiei. Agenția de recrutare se va ocupa de tot procesul, astfel că angajatorul va întâlni doar candidați pre-selectați, care au trecut deja printr-un interviu și care au aptitudinile, calificarea și experiența necesară pentru a ocupa posturile vacante.
Indiferent dacă nevoia de recrutare vizează poziții entry-level sau niveluri de top management, o agenție de recrutare cu experiență va ști întotdeauna care sunt pașii de urmat și mediile de unde poate recruta candidații potriviți. Mai mult, agenția identifică și găsește soluții pentru toate problemele din practică și consiliază angajatorii în legătură cu cele mai bune direcții de urmat și demersuri de întreprins.
“Portofoliul complex de servicii, garanția calității serviciilor și cei peste 1000 de angajatori mulțumiți recomandă, printre altele, Banca de Joburi ca parteneri serioși și responsabili. Și acest lucru este un avantaj si pentru francizații care vor decide să se alăture rețelei de franciză Banca de Joburi, pentru că vor avea acces la baza de date extinsă de angajatori și de candidați” – declară Bogdan Filip.
Domeniul resurselor umane este complex și extrem de dinamic, însă, pentru Banca de Joburi, agenția de recrutare și plasare a forței de muncă cu experiență pe piață de peste 17 ani, procesul este deja sistematizat și pare mult mai ușor. Companiile desfășoară, de regulă, un proces de recrutare personalizat, însă o agenție de recrutare oferă un proces de recrutare specializat, perfecționat de-a lungul anilor de experiență în domeniu. Acest aspect aduce multă valoare procesului de recrutare, de la început și până după plasarea candidaților. Agenția de recrutare Banca de Joburi poate oferi în plus și personal temporar prin intermediul serviciului de leasing de personal. Leasing-ul de personal sau împrumutul de personal este un serviciu complex ce constă în livrarea de forță de muncă, la cerere, în vederea acoperirii nevoii de personal în perioade de vârf de activitate, când nu se poate prognoza evoluția producției, pentru înlocuirea temporară a unui angajat, pentru realizarea unui proiect urgent sau în alte situații.
Pachetul de franciză cuprinde numeroase beneficii pentru francizați, oferindu-le acestora posibilitatea de a demara o afacere în domeniul resurselor umane fără a se lovi de impedimentele începutului unui business. Banca de Joburi pune la dispoziția francizaților săi soluții testate și implementate cu succes în cadrul afacerii.
Avantajele francizaţilor sunt legate în principal de posibilitatea lansării rapide a unei afaceri “la cheie”, în domeniul resurselor umane, beneficiind în acest fel atât de know-how-ul acumulat de francizor în cei 17 ani de activitate, cât şi de întreaga infrastructură de lucru în care s-au investit sute de mii de euro și de care se va bucura francizatul de la bun început în gestionarea și dezvoltarea afacerii sale.
Pentru cei care doresc să se lanseze într-o afacere din acest domeniu, Banca de Joburi a lansat prima franciză din domeniul resurselor umane ce are capital 100% românesc. Antreprenorii dornici să se lanseze în acest domeniu de activitate, este preferabil să dețină sau să fi deținut o afacere profitabilă de mai mult de 3 ani sau care să aibă experiență în domeniul resurselor umane. De asemenea, agențiile de recrutare și de plasare a forței de muncă, care își doresc să atingă performanța în acest domeniu de activitate sunt candidații ideali pentru franciza Banca de Joburi.
Antreprenorii interesați de posibilitatea integrării într-o rețea funcțională de agenții de recrutare și plasare a forţei de muncă în țară și în străinătate, pot obține acum mai multe detalii din catalogul de franciză Banca de Joburi sau prin transmiterea unei solicitări la adresa mcoman@profitsystem.ro
Articole citite
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...