Constantin Puiu, deținătorul francizei Hello Donuts / Este foarte important ca oameni cu multă experiență să fie alături de tine
Marţi
30.06.2020
O afacere cu produse proaspete, fără aditivi și delicioase, pe deasupra, a devenit o franciză profitabilă
 

Istoria Hello Donuts începe în urmă cu trei ani, iar la bază a stat idea de a crea un produs proaspăt, preparat fără aditivi și fără premix-uri. Un an mai târziu, spune Constantin Puiu, deținătorul francizei, i s-a propus să preia o parte din afacere, cu condiția să se dezvolte și să creeze un brand în București. După alți doi ani, cifra de afaceri s-a triplat, ajungând, la sfârșitul lui 2019, la aproximativ 300.000 de euro pe an. S-a ajus la o creștere de până la 30.000 de bucăți pe lună, la vânzare adăugându-se produse complementare, cum ar fi apa, limonada, cafeaua și înghețata.

Anul acesta începuse foarte bine. Din cauza pandemiei, după 9 martie, vânzările au scăzut cu până la 95%. O săptămână și ceva mai târziu, am fost nevoiți să închidem toate punctele de lucru. Urmărind deciziile luate în alte țări și, cumva, anticipând că perioada va fi una de blocaj total, am hotărât ca, din 25 martie, să reluăm producția și să începem să vindem exlusiv prin comenzi online, prin agregatori cum ar fi Glovo și Takeaway, luând, totodată, toate măsurile de siguranță impuse de autorități. A fost o perioadă în care am avut permanent de lucru. Am folosit un marketing curajos, pe toate canalele. Deși livram dintr-o zonă neacoperită înainte de livratori, a fost o surpriză plăcută să vedem că lumea ne cunoaște și comandă pachete de donuts de la două până la 12 bucăți, a adăugat Constantin Puiu, deținătorul francizei Hello Donuts.

Mai mult, din aprilie, firma a început colaborarea cu fast food Uncle John, specializat pe burgeri, livrând zilnic donuts. Din mai, a vândut pe online, din centrul comercial Park Lake, acoperind, în acest fel, o zonă mai mare din Capitală. Tot atunci, a început colaborarea cu Cereal Crunch Națiunile Unite, unde a amenajat o vitrină Hello Donuts. La sfârșitul lunii mai, firma a mai deschis un punct de lucru din centrul comercial Afi Cotroceni, amplasament cu o poziție foarte bună, în fața supermarketului Auchan.

Cei de la Hello Donuts sunt încrezători și estimează că economia își va reveni mai repede decât au prognozat unii specialiști, deși, deocamdată, sunt la 65 la sută din vânzările înregistrate anul trecut.

Parteneriatele pe care le avem, atât cu furnizori cum ar fi Avicii Distribution, Nordic, dar și cu Pepsi, 5 to go, înghețata Gran Antica del Corso sau Imprinto, ne-au arătat că, dacă suntem împreună sau, mai bine zis, better2gether, conceptul sub care vindem, în Park Lake, cafeaua de 5 to go, ne ajută să trecem mai ușor peste crize de asemenea ampolare. Este foarte important ca oameni cu multă experiență să fie alături de tine. Printre cei pe care îi consider adevărați mentori îi pot enumera pe Marian Alecu – fost director general McDonalds, Șerban Moisa – proprietar Imprinto și Radu Savopol – cofondator 5 to go”, a spus Constantin Puiu.

Luna mai avea să fie de bun augur și pentru sistemul de franciză, prin semnarea primului contract Hello Donuts în municipiul Sibiu, într-o locație stradală, excelent poziționată. Conceptul este solid. Piața de American Donuts din România crește, iar brandul Hello Donuts este unul de referință pentru calitatea produselor, care sunt proaspete, făcute în laboratorul propriu, doar cu ingrediente premium. Cei de la Hello Donuts francizaților experiența lor și o formulă de business profitabilă, testată și adaptată la nevoile consumatorilor.

Mai multe informații privind începerea unei afaceri Hello Donuts le găsiți în catalogul de franciză, disponibil pe portalul nostru.


Noi parteneri se alătură francizei / Luna mai a adus un nou francizat în sistemul Hello Donuts
Business Development Manager

Articole citite

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Cum să salvezi afacerea în pandemie /04.01.2021

Afacerea Hello Donuts a fost puternic afectată de criză, dar a reușit să reintre pe o pantă ascendentă datorită adaptării rapide la situație, a alegerii inteligente a unor noi strategii și printr-o promovare intensă