Parteneri pentru franciză cu gust

David Cima, manager rețea regională / Căutăm parteneri de franciză ambițioși și motivați, care să ne folosească experiența și să se extindă în noi regiuni și teritorii
Vineri
14.08.2020
Rețeaua familială de restaurante Steiku Haoss, celebră în Letonia, vrea să găsească noi parteneri de franciză în afara granițelor țării de origine
 

Grupul, Cantus, de care aparține și brandul Steiku Haoss, operează în Letonia din 1992. Acum, are o poziție de lider pe piața gastronomică locală și deține  mai multe restaurante și firme de catering care oferă servicii excepționale și bucătărie/mâncăruri premiate. 

Căutăm parteneri de franciză ambițioși și motivați, care să ne folosească experiența și să se extindă în noi regiuni și teritorii", spune David Cima, managerul rețelei regionale Steiku Haoss. “Candidații ar trebui să aibă o strategie de afaceri detaliată și un plan de dezvoltare pentru zona în care vor să dezvolte afacerea. Celor care își doresc franciza, cu notorietatea și bonitatea dobândite pe parcursul a 25 de ani, li se oferă o structură conceptuală elegantă  și modernă, dar cu un ambient și decoruri ce amintesc de Vestul Sălbatic, animat de chelnerițe îmbrăcate în stil western. Spectacolele susținute de trupe locale nu fac decât să amplifice starea de bine a oaspeților”, a adăugat Cima.

Acesta spune că, de la solicitarea de a deveni partener al Steiku Haoss, până la deschiderea unui restaurant, sunt câteva proceduri standard care trebuie urmate. Printre acestea se numără prezentarea unei strategii detaliate și a unui plan personalizat în funcție de amplasare, dar și ca locația să fie într-o zonă pietonală animată sau lângă un centru comercial. Există, în același timp, un număr de calități pe care francizatul trebuie să le aibă, cum ar fi să aibă cunoștințe despre cultura și obiceiurile locale, experiență în marketing și dezvoltarea afacerii. Totodată, ar trebi să își dorească să lucreze independent, dar, în același timp, să fie parte a unui sistem mai mare, o gândire antreprenorială pozitivă și abilități de comunicare pentru a promova valorile Steiku Haoss.

Experiența celor două generații ale familiei care se ocupă de Steiku Haoss reprezintă o dovadă a succesului acestei rețete. Nu doar frăgezimea, suculența și aroma diferitelor tipuri de fripturi, condimentate natural, constituie atracția Steiku Haoss, ci și celelalte preparate, fie ele aperitive, salate, garnituri sau dulciuri. Acestea au devenit și mai rafinate după ce bucătarii de la Steiku s-au pregătit, timp de trei ani, alături de colegii lor de la localul danez Noma, din Copenhaga, desemnat timp de mai mulți ani, de către celebra revistă britanică “Restaurant”, cel mai bun restaurant din lume. Preparatele, gătite în mod foarte serios, dar și cu dragoste, constituie garanția lucrului bine făcut, care poate fi multiplicat oricând în alt oraș sau chiar în altă țară. Bineînțeles, sub îndrumarea pas cu pas și cu sprijinul deținătorilor francizei, care își doresc doar ca și alte persoane decât turiștii care le trec frecvent pragul să se bucure de măestria lor.

Secretul pentru a face un steak de vită foarte bun nu este la îndemâna oricui. Inițiatorii conceptului Steiku Haoss lucrează numai cu carne maturată în condiții special de temperatură, umiditate și ventilație, procurată din Australia, Noua Zeelandă, Argentina, Brazilia, Danemarca și Letonia. Nu mai puțin de 17 feluri de friptură, făcute din carne superioară, maturată pe o perioadă cuprinsă între 7 și 21 de zile, sunt preparate “la vedere”, în spatele unui perete de sticlă, spre încântarea clienților.

Mai multe detalii privind franciza Steiku Haoss sunt disponibile în catalogul de prezentare de pe portalul nostru.


Nu oricine poate face o friptură de vită foarte bună / Inițiatorii conceptului Steiku Haoss dau francizaților toate detaliile pentru a avea succes în afacere
Ștefan Pricop
Business Development Manager