Parteneri pentru franciză cu gust
Grupul, Cantus, de care aparține și brandul Steiku Haoss, operează în Letonia din 1992. Acum, are o poziție de lider pe piața gastronomică locală și deține mai multe restaurante și firme de catering care oferă servicii excepționale și bucătărie/mâncăruri premiate.
" Căutăm parteneri de franciză ambițioși și motivați, care să ne folosească experiența și să se extindă în noi regiuni și teritorii", spune David Cima, managerul rețelei regionale Steiku Haoss. “Candidații ar trebui să aibă o strategie de afaceri detaliată și un plan de dezvoltare pentru zona în care vor să dezvolte afacerea. Celor care își doresc franciza, cu notorietatea și bonitatea dobândite pe parcursul a 25 de ani, li se oferă o structură conceptuală elegantă și modernă, dar cu un ambient și decoruri ce amintesc de Vestul Sălbatic, animat de chelnerițe îmbrăcate în stil western. Spectacolele susținute de trupe locale nu fac decât să amplifice starea de bine a oaspeților”, a adăugat Cima.
Acesta spune că, de la solicitarea de a deveni partener al Steiku Haoss, până la deschiderea unui restaurant, sunt câteva proceduri standard care trebuie urmate. Printre acestea se numără prezentarea unei strategii detaliate și a unui plan personalizat în funcție de amplasare, dar și ca locația să fie într-o zonă pietonală animată sau lângă un centru comercial. Există, în același timp, un număr de calități pe care francizatul trebuie să le aibă, cum ar fi să aibă cunoștințe despre cultura și obiceiurile locale, experiență în marketing și dezvoltarea afacerii. Totodată, ar trebi să își dorească să lucreze independent, dar, în același timp, să fie parte a unui sistem mai mare, o gândire antreprenorială pozitivă și abilități de comunicare pentru a promova valorile Steiku Haoss.
Experiența celor două generații ale familiei care se ocupă de Steiku Haoss reprezintă o dovadă a succesului acestei rețete. Nu doar frăgezimea, suculența și aroma diferitelor tipuri de fripturi, condimentate natural, constituie atracția Steiku Haoss, ci și celelalte preparate, fie ele aperitive, salate, garnituri sau dulciuri. Acestea au devenit și mai rafinate după ce bucătarii de la Steiku s-au pregătit, timp de trei ani, alături de colegii lor de la localul danez Noma, din Copenhaga, desemnat timp de mai mulți ani, de către celebra revistă britanică “Restaurant”, cel mai bun restaurant din lume. Preparatele, gătite în mod foarte serios, dar și cu dragoste, constituie garanția lucrului bine făcut, care poate fi multiplicat oricând în alt oraș sau chiar în altă țară. Bineînțeles, sub îndrumarea pas cu pas și cu sprijinul deținătorilor francizei, care își doresc doar ca și alte persoane decât turiștii care le trec frecvent pragul să se bucure de măestria lor.
Secretul pentru a face un steak de vită foarte bun nu este la îndemâna oricui. Inițiatorii conceptului Steiku Haoss lucrează numai cu carne maturată în condiții special de temperatură, umiditate și ventilație, procurată din Australia, Noua Zeelandă, Argentina, Brazilia, Danemarca și Letonia. Nu mai puțin de 17 feluri de friptură, făcute din carne superioară, maturată pe o perioadă cuprinsă între 7 și 21 de zile, sunt preparate “la vedere”, în spatele unui perete de sticlă, spre încântarea clienților.
Mai multe detalii privind franciza Steiku Haoss sunt disponibile în catalogul de prezentare de pe portalul nostru.

Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari