Franciză street food de succes

România intră în rețeaua europeană / Prima unitate de franciză pentru brandurile Ice and Roll și Cake and Roll a fost deschisă în România
Miercuri
27.01.2021
Cea mai mare rețea europeană de street food, Sweet Gallery, a deschis prima unitate în franciză din România, pentru brandurile Ice and Roll și Cake and Roll
 

Testat pe piețele din Europa, conceptul de franciză s-a dovedit a fi unul profitabil pentru noii parteneri ai rețelei, care primesc o afacere testată, la cheie, versatilă și ușor de trecut de la iarnă la vară, cu cheltuieli minime.

Un argument important în favoarea acestui gen de business este modelul de rulotă foarte bine echipată pentru două variante de afacere. În sezonul cald, de aici se vinde înghețată și băuturi răcoritoare, iar în cel rece kurtos kolacs și alte dulciuri premium. Francizatul poate alege să dețină una dintre cele două variante sau pe ambele.

Punctele de desfacere, care au avantajul mobilității, sunt deschise permanent, datorită designului dar și a modelului de vânzare la ghiseu într-un spațiu deschis, care poate fi reamplasat oricând. Rulotele pot fi amplasate în locuri inaccesibile business-urilor statice, putând funcționa în cartiere, pe promenade, în piețe, lângă supermarketuri sau centre comerciale. Conceptul mobil reduce semnificativ investițiile legate de chirie sau adaptarea spațiilor tip restaurant la condițiile pandemice actuale.

Noul partener beneficiază de o locație aleasă astfel încât afacerea să fie maximizată încă de la deschidere.  Foarte important este și faptul că acesta plătește aproximativ 20% din totalul investiției, restul sumei putând fi luată în leasing. Francizații nu trebuie să se îngrijoreze în privința finanțării, a locațiilor sau a problemelor legate de adaptarea punctului de vânzare la sezonalitate. Totul este deja gândit și aplicat de sute de ori. Mai mult, conceptul de franciză Ice and Roll & Cake and Roll nu implică o investițe mare, astfel încât persoanele care visează să aibă propria afacere, indiferent de vârstă și de experiență, pot începe o afacere de vis.

Cu peste 650 de rulote gastronomice răspândite într-o bună pare a Europei, prin intermediul cărora, pe toată perioada anului, sunt vândute dulciuri de sezon, Ice and Rol & Cake and Roll a devenit, în câțiva ani, cea mai mare afacere continentală de street food.

Punctele de vânzare sunt caracterizate, în principal, de standardele ridicate ale serviciilor pe care le oferă și calitatea incontestabilă a produselor care sunt pregătite pe loc, în fața clienților. Succesul pe care îl înregistrează cu fiecare locație deschisă, a determinat francizorul să își extindă brandul într-un mod dinamic și eficient pentru toți partenerii de afacere. Piața românească a intrat și ea în această ecuație, iar rezultatele sunt deja cuantificabile.

Sutele de rulote răspândite în Europa, indiferent de țara în care funcționează, au demonstrat că afacerea funcționează cu succes chiar și în timpul pandemiei. O investiție justificată, Ice and Roll & Cake and Roll este o alternativă viabilă pentru cine vrea să aibă o sursă suplimentară de venit sau să își deschidă o afacere.

Francizorul oferă un suport operațional total, cunoștințe aprofundate despre ce înseamnă rulota gastronomică, astfel încât să poată fi exploatată în doar câteva zile, cu rezultate vizibile. Instruirile practice și teoretice sunt extrem de eficiente, așa că francizații sunt capabili să își gestioneze afacerea fără sincope. Cheia succesului este că francizorul știe care sunt așteptările consumatorilor și pune aceste cunoștințe la dispoziția noilor parteneri, de care sunt alături permanent. Acestea sunt doar câteva argumente pentru a vă alătura uneia dintre cele mai de succes francize street food.

Cei care vor să se alăture acestei afaceri de succes pot afla detalii din Catalogul de franciză postat pe portalul nostru. 


Avantaje în pandemie / Mobilitate, versatilitatea afacerii street food și produse de calitate
Business Development Manager

Articole citite

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.