McDonald’s pentru vegetarieni

În următorii 3 ani McDonald’s vrea să-și dubleze numărul de restaurante din India.
Joi
06.09.2012
Fast-food-urile vor fi deschise în două centre de pelerinaj din India.
 

McDonald's va deschide în anul 2013, în India, primele două restaurante complet vegetariene ale rețelei. Lanțul de fast-food încearcă să se dezvolte pe o piață unde vacile sunt considerate animale sfinte, iar consumul de carne de vită este interzis, scrie Financial Times. Restaurantele vor fi deschise în orașul Amritsar, unde se află Templul de Aur, cel mai important centru religios al sikhnilor, și în Katra, punctul de plecare pentru hindușii care vizitează altarul din munți al Vaishno Devi.

Deși este cunoscut la nivel mondial pentru hamburgerii din carne de vită, McDonald's nu oferă produse din carne de vită în nici unul dintre cele 271 de restaurante pe care le are în prezent în India. Pe lângă meniurile vegetariene pe care McDonald's le servește în această țară, produsul principal îl reprezintă burgerii din carne de pui.

McDonald's nu este singurul fast-food care scoate carnea din meniurile restaurantelor din India. Subway, cel mai mare lanț fast-food din lume, cu un număr de 280 de unități în India, a deschis în septembrie primul restaurant vegetarian din această piață, în cadrul unui campus universitar din localitatea Punjab.

Domino's Pizza are de asemenea câteva restaurante complet vegetariene în apropierea localităților Mumbai și Gujarat din India, zone ale căror locuitori respectă tradiția religiei Jainism (Jain Dharma).

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.