Subway vinde sandvișuri în Pipera

Subway plănuiește să deschidă în următorii 4 ani un număr de 40 de unități pe piața locală.
Joi
13.09.2012
Lanțul de tip fast-food a inaugurat prima unitate dintr-o clădire de birouri.
 

Subway a inaugurat pe 10 septembrie cea de-a treia unitate din București și a șasea din România, la parterul ansamblului rezidențial UpGround din cartierul Pipera. Peste 40.000 de angajați lucrează în clădirile de birouri din zona Pipera, unde nu există nicio unitate a concurenților de la McDonald’s și KFC. Ansamblul UpGround găzduiește sediile unor companii ca Intel, Banca Românească, OMV Petrom, Bancpost, Honeywell sau GFK.

Până în prezent, Subway, cel mai mare lanț de restaurante fast-food din lume, a deschis alte 5 restaurante pe piața locală. Cea mai recentă unitate a fost deschisă de francizatul Bogdan Biber, în food court-ul Iulius Mall Timișoara. Celelalte patru restaurante Subway se află în zona Piața Victoriei din București, în mall-ul Sun Plaza din Capitală, în Iulius Mall Iași și în Iulius Mall Cluj.

Taxa pentru o franciză Subway variază între 7.500-10.000 de euro. La aceasta se adaugă investiţia în restaurant, între 100.000 de euro şi 220.000 de euro, în funcţie de planul de franciză ales. După lansare, francizaţii plătesc un procent săptămânal de 8% din cifra de afaceri pentru roialităţile de franciză şi 4,5% pentru fondul de advertising.

Subway deţine în prezent peste 36.500 de restaurante, în 99 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii, și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.