Subway vinde sandvișuri în Pipera

Subway plănuiește să deschidă în următorii 4 ani un număr de 40 de unități pe piața locală.
Joi
13.09.2012
Lanțul de tip fast-food a inaugurat prima unitate dintr-o clădire de birouri.
 

Subway a inaugurat pe 10 septembrie cea de-a treia unitate din București și a șasea din România, la parterul ansamblului rezidențial UpGround din cartierul Pipera. Peste 40.000 de angajați lucrează în clădirile de birouri din zona Pipera, unde nu există nicio unitate a concurenților de la McDonald’s și KFC. Ansamblul UpGround găzduiește sediile unor companii ca Intel, Banca Românească, OMV Petrom, Bancpost, Honeywell sau GFK.

Până în prezent, Subway, cel mai mare lanț de restaurante fast-food din lume, a deschis alte 5 restaurante pe piața locală. Cea mai recentă unitate a fost deschisă de francizatul Bogdan Biber, în food court-ul Iulius Mall Timișoara. Celelalte patru restaurante Subway se află în zona Piața Victoriei din București, în mall-ul Sun Plaza din Capitală, în Iulius Mall Iași și în Iulius Mall Cluj.

Taxa pentru o franciză Subway variază între 7.500-10.000 de euro. La aceasta se adaugă investiţia în restaurant, între 100.000 de euro şi 220.000 de euro, în funcţie de planul de franciză ales. După lansare, francizaţii plătesc un procent săptămânal de 8% din cifra de afaceri pentru roialităţile de franciză şi 4,5% pentru fondul de advertising.

Subway deţine în prezent peste 36.500 de restaurante, în 99 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii, și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.