La nivel mondial McDonald’s operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză.
Miercuri
09.01.2013
Rețeaua de restaurante din Australia va împrumuta temporar porecla pe care au dat-o clienții din regiune lanțului de fast-food.
 

Românii spun că merg la “MC” atunci când iau masa la McDonald's. Australienii folosesc ”Macca's” pentru a prescurta denumirea celui de-al doilea cel mai mare lanț de fast-food din lume, după Subway. Conducerea McDonald's a decis ca în ianuarie, lună în care este celebrată și Ziua Națională Australiei (26), denumirea restaurantelor de pe piața australiană să fie schimbată în ”Macca's”, scrie publicația The Economic Times.

”Suntem în Australia de mai bine de 40 de ani și suntem mândri să folosim porecla pe care ne-au dat-o clienții din regiune”, a declarat Mark Lollback, Director de Marketing McDonald's Australia. ”Cum le-am putea arăta australienilor că suntem mulțumiți că facem parte din comunitatea locală dacă nu folosind numele pe care ni l-a dat aceasta?”

În această săptămână 13 restaurante din Australia vor fi în proces de rebranding temporar. Denumirea acestora va fi schimbată la loc la începutul lunii februarie. Decizia de rebranding a fost luată în urma unui sondaj care a arătat că peste 55% dintre australieni folosesc denumirea prescurtată când vorbesc despre McDonald's.

Acesta este primul proces de rebranding al denumirii din istoria lanțului de fast-food. Un sondaj interesant pentru piața românească ar fi ”Câți dintre românii care locuiesc în Capitală își dau ca punct de întâlnire în București MC-ul de la Unirii?”

. (E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.