Burgerii vin la tine la ușă

Pentru moment, programul de franciză McDonald’s nu este disponibil în România.
Joi
28.02.2013
McDonald’s România intră pe piața livrărilor la domiciliu. Deocamdată doar într-o zonă din Capitală.
 

În timp ce în țări ca Japonia, India sau China, McDonald's livrează la domiciliu pe scară largă, în țara noastră lanțul de fast-food va oferi acest serviciu doar pentru o zonă din Capitală, scrie publicația Wall-Street. Este vorba despre clădirile de birouri din zona Victoriei. ”Deocamdată ne vom limita la această zonă. Dacă vom vedea că proiectul dă rezultate din punct de vedere al volumului vânzărilor, vom continua proiectul pe o perioadă mai lungă”, spune Daniel Boaje, directorul general McDonald's România.

Suma minimă pentru livrare este de 17 lei. Dacă proiectul va fi un succes, în timp ar putea fi extins și la alte zone din București. Alte lanțuri de fast-food, precum KFC sau Subway ar putea împrumuta politica celor de la McDonald's.

McDonald's are 65 de restaurante în România, 29 în București și 36 în restul țării, dintre care șapte sunt francize. La nivel mondial, McDonald's operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză. Pentru moment, programul de franciză al lanțului de fast-food nu este disponibil în România.

Principalii trei jucători de pe piața de fast-food din România sunt McDonald's, Subway și KFC. McDonald's este cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food din țara noastră, însă la nivel mondial a fost surclasat de Subway, care are planuri ambițioase de expansiune pe piața locală.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.