Franciza care ne aduce fascinanta Japonie în farfurie
 
                                                                        Wasabi Running Sushi, primul punct de lucru din lanțul de Sushi bar-uri Wasabi, a apărut pe piața din România în anul 2008, în Cluj-Napoca. Locul unde ”totul se învârte în direcția corectă” a atras din ce în ce mai mulți clienți, ademeniți de aromele exotice, gustul autentic și aspectul preparatelor japoneze: nigiri, maki, rulouri, futomaki, gunkan, temaki ș.a. Apetisantele produse japoneze sunt oferite acum într-un concept foarte îndrăgit și căutat de români ”All you can eat” sau pe românește: ”Mănânci cât poți, cât vrei”.
"Odată cu trecerea timpului, clienții din Cluj-Napoca au început să iubească inclusiv conceptul ”All You Can Eat”. Nu știu dacă vă este familiar acest concept, e cel care reușește să comprime într-o oră diversitatea culinară nipponă, atât partea de Sushi, cât și cea de preparate gătite. Iată, un exemplu de realizare: am reușit ca acest concept să definească Wasabi Running Sushi, astfel încât clienții noștri să se poată bucura zilnic de el”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Tsuchiya Naofumi, dezvoltatorul afacerii Wasabi în România, și toodată bucătarul șef al Wasabi și creatorul rețetelor preparatelor.
Cu ocazia sărbătorii celor cinci ani ai Wasabi Running Sushi pe piața locală, compania a organizat un concurs pe Facebook, în care 5 Sushi Friends câștigă 5 meniuri de All You Can Eat.
 
 
Conceptul running sushi bar presupune existența unui bar în formă ovală, în centrul căruia se află bucătarii care pregătesc produsele în fața clienților. Barul este prevăzut cu o bandă rotativă pe care sunt aranjate farfuriile cu sushi. ”La început, lumea a fost surpinsă, mirată, nu ştia ce reprezintă acest concept. De departe se vedea doar un bar şi niste farfurii care se învârteau. În timp, oamenii au înţeles ce este de fapt acest running sushi - nu este un sushi care fuge şi nici un sushi după care trebuie să fugi, ci unul care fuge spre tine”, ne povestea zâmbind în urmă cu aproximativ un an, maestrul bucătar Tsuchiya Naofumi.
În luna mai a anului trecut, a fost lansată franciza Wasabi, destinată antreprenorilor pasionați de gastronomie și în special de bucătăria japoneză. ”Am primit cereri pentru franciza Wasabi, însă avem și noi anumite cerințe, astfel încât trebuie să existe o conexiune între noi și antreprenorul respectiv”, spune Tsuchiya Naofumi. ”Atâta vreme cât există comuniune, lucrurile se pot învăța. Când e vorba doar de faptul că ”sushi prinde la public”, fără pasiune și atenție la modul de preparare, devine mai dificil. E un brand pentru care am muncit mult și în care am investit foarte mult suflet, e ca un copil mai mic pe care atunci când îl lași din brațele tale, ești atent în ce direcție o ia, pentru a nu cădea”.
În prezent, Wasabi numără 5 puncte de lucru în România, 3 în Cluj-Napoca: un Wasabi Running Sushi, un Sushi Bar și un Wasabi Sushi To Go, la care se adaugă 2 Sushi Bar, unul în Timișoara și unul în Oradea.
(E.C.) 
                                Articole citite
 Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune
                                                /21.10.2025
                                             
                                                Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune
                                                /21.10.2025
                                            
                                            Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Cele mai citite
 La Plăcinte, înainte!
                                                /28.11.2016
                                             
                                                La Plăcinte, înainte!
                                                /28.11.2016
                                            
                                            Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Grupul Petrolier Rompetrol a inaugurat recent două stații de carburanți în Republica Moldova.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari
 
                 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 