100 BERI
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Rețea ce va cuprinde la nivel național în următorii 5 ani cca. 20-25 localuri axate pe vânzarea berilor premium și super-premium provenind atât din importuri cât și din producția locală
Unitati personalizate
1
Unitati in sistem de franciza
-
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- Sortimentație variată (peste 100 de etichete) și adaptată (în funcție de tipul berii, specificul geografic, direcția imprimată locației etc.)
- Pregătirea personalului înainte și după deschiderea locației
- Plan de afaceri segmentat pe module de vânzare
- Modelare virtuală a spațiului ales de comun acord
- Marketing activ, atât la deschidere cât și pe toată durata contractului, cu accent pe mediul online și pe campaniile B2C.
Investitie totala, asteptari
- Investiția inițială: peste 30.000EURO în funcție de suprafața și tipul locației, constând în mobilarea și dotările specifice, taxa de intrare în sistem, stoc tampon.
Cerinte de baza
- Poziționare în piață: orașe cu populație de peste 100.000 locuitori, centre universtare, grad ridicat de urbanizare
- Optimizarea locației: zone de trafic ridicat, centre turistice, clădiri de birouri, zone administrative
- Suprafață: 150 – 350 mp
- Redevențe: 6% royalties, 2% marketing aplicate la cifra de afaceri
- Durata contractului: 5 ani
-
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Bogdan Tănăsescu
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
“Este o provocare pentru oricine să fii permanent aprovizionat cu peste 100 de beri, iar noi am reuşit asta şi ştim cum să o facem la preţuri convenabile pentru revânzători.” – spune Bogdan Tănăsescu.
Francizarea este una dintre cele trei strategii de afaceri pe care o companie o poate utiliza în câștigarea cotei de piață.
Un produs bun și o echipă dedicată - aceasta este rețeta succesului francizei Lodolandia. Deși Krzysztof Kulwas admite că la început a avut unele îndoieli ...
Ne pregătim pentru cea mai mare EXPOZIȚIE de FRANCIZE din EUROPA CENTRALĂ și de EST VARȘOVIA, 26 – 28 octombrie 2017, Palatul Culturii și Științei EDIȚIA a 15-a, 200 de EXPOZANȚI, 7.000 de VIZITATORI
Restaurantul american în franciză s-a asociat cu Marvel Alta, al cărui film – “Gardienii Galaxiei 2” a înregistrat costuri de producție în jur de 200 de milioane de dolari.
Începând din această vară, 5 to go se află pe lista brandurilor prezente în incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă, unde a inaugurat două cafenele.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Fornetti, una dintre cele mai cunoscute francize din România, care a confirmat calitatea produselor și profitabilitatea încă de la înființare, caută noi parteneri.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Cu un concept culinar reinterpretat cu multă măiestrie și care se bucură de succes, franciza Dogu este o oportunitate pentru antreprenorii care vor să intre în lumea fast-food.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Crazy Bubble este o afacere profitabilă care, în România, a început într-o rulotă gastronomică iar acum sistemul are zeci de francizați și continuă să se extindă.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
First Cafe este locul unde pasiunea, emoția și dragostea de viață se regăsesc de la prima ceașcă de cafea, iar fondatorul francizei așteaptă, cu bucurie și dedicare, noi parteneri.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.