Inovație în domeniul HORECA
La intrarea în restaurant, clientul primește un card special de plată care conține bani virtuali. Clienții pot cumpăra orice băutură cu acești bani, scanând cardul la aparatele de distribuție a băuturilor și plătesc mai târziu la casa de marcat doar suma cheltuită. Din punct de vedere al marketingului, aceasta este o soluție inteligentă întrucât facilitează consumul de băuturi, iar clienții nu trebuie să plătească de fiecare data când vor să-și umple paharul cu băutura dorită.
În restaurant, sticlele de vin sunt amplasate în frigidere speciale, iar butoaiele de bere sunt ascunse, astfel încât se vede doar un perete cu ecrane pe care sunt afișate numele berilor și robinetele prin care se distribuie berea.
"Suntem diferiți față de alte restaurante; de exemplu, cea mai mică cantitate de bere pe care un client o poate comanda într-un restaurant standard este de 300 ml. Clientul a cumpărat băutura și a plătit integral pentru aceasta, deși este posibil să nu consume întreaga cantitate. În restaurantele Easy Beer, clientul are posibilitatea de a turna și de a degusta chiar și mai puțin de 30 de grame de băutură, ceea ce înseamnă că își poate reumple paharul cu băutura care îi place cu adevărat.", spune directorul grupului de restaurante, Peter Ozols, atunci când caracterizează unicitatea acestui concept.
Experiența Easy Wine & Easy Beer
Easy Wine oferă 60 de vinuri diferite pentru a satisface gusturi variate.
"Conceptul oferă clienților o oportunitate excelentă de a gusta vinuri bune și scumpe. Fiindcă o sticlă de vin bun costă 20-30 de euro la magazin, nu este ceva ce cumperi în fiecare zi. Pe de altă parte, vânzarea exclusivă a vinurilor nu este o afacere, deoarece majoritatea oamenilor beau vinuri de categorie medie. Oferta noastră este optimă. Până în prezent, nicio sticlă nu a rămas deschisă mai mult de o săptămână. Cu toate acestea, acest lucru ar fi posibil, deoarece, datorită naturii specifice a dispozitivelor, vinul poate fi păstrat chiar și timp de o lună fără a-și altera gustul. Cu toate acestea, statisticile noastre arată că oamenii preferă să aleagă diferite băuturi, să le guste și să aibă practic mai multe opțiuni înainte de a se decide", spune P. Ozols.
Varietatea de beri oferite la restaurantul Easy Beer este chiar mai mare - puteți alege din 200 de tipuri diferite de bere. Și există mult mai multe! În prezent, este testat un dozator de whisky și o mașină de cocktail.
"În ceea ce privește whisky-ul, pot spune că de regulă clienții nu sunt interesați de branduri renumite. Ei preferă să încerce și brandurile mai puțin cunoscute. Își iau un pahar, pun gheață, aleg o băutură și o degustă. În viitorul apropiat, vor fi disponibile și aparate pentru cocktail. Atât cocktail-uri alcoolice, cât și nealcoolice vor fi preparate în 15 linii de producție. Clientul va trebui doar să apese pe un buton și cocktail-ul va fi gata în câteva secunde", povestește P. Ozols despre oportunitățile viitoare.
Pentru fiecare băutură, personalul restaurantului va recomanda asocierea cu un fel de mâncare complementară. Se vor introduce în meniu diferite combinații de feluri de mâncare și băuturi. În plus, meniul se va schimba constant pentru a oferi cât mai multe opțiuni de consum. Restaurantul lucrează cu un bucătar cu experiență în domeniul HoReCa, care a primit una dintre cele mai mari recunoașteri din industrie - stelele Michelin. Aceste cunoștințe vor fi de asemenea oferite francizaților ca parte a pachetului de franciză.
Economisește costurile cu forța de muncă
Automatizarea proceselor nu este interesantă numai pentru clienți, ci și avantajoasă din punct de vedere economic pentru proprietarii de restaurante. Acum și, de asemenea, în viitor, majoritatea profiturilor din sectorul restaurantelor sunt direcționate către partea de salarizare a personalului. Prin implementarea dispozitivelor care automatizează procesul de umplere a băuturilor, se salvează costurile de personal. De exemplu, este nevoie de aproximativ două minute pentru un barman pentru a face cocktailul Long Island, dar aparatul îl poate pregăti mult mai repede. În plus, cantitatea totală de băuturi consumate este calculată automat, până la mililitru, evitându-se pierderile.
Easy Wine și Easy Beer asigură atât livrarea dispozitivelor, cât și a soft-urilor. Francizatul beneficiază de un concept studiat, care a fost dezvoltat de o echipă de experți internaționali, în decursul a mai multor ani. Gama de produse poate varia cu 10-20% și este în mod constant modificată. Experiența de până acum arată un fapt interesant: acest concept de afacere de restaurant nu este afectat de sezonalitate.
"Desigur, vinurile albe sunt alese de clienți mai des în timpul verii, iar cele roșii mai mult în anotimpurile reci, dar experiența în sine pe care ți-o oferă această afacere, de a deveni barman chiar și pentru un minut este foarte atractivă în orice anotimp și în orice lună", spune P. Ozols.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari