Inovație în domeniul HORECA

La intrarea în restaurant, clientul primește un card special de plată care conține bani virtuali. Clienții pot cumpăra orice băutură cu acești bani, scanând cardul la aparatele de distribuție a băuturilor și plătesc mai târziu la casa de marcat doar suma cheltuită. Din punct de vedere al marketingului, aceasta este o soluție inteligentă întrucât facilitează consumul de băuturi, iar clienții nu trebuie să plătească de fiecare data când vor să-și umple paharul cu băutura dorită.
În restaurant, sticlele de vin sunt amplasate în frigidere speciale, iar butoaiele de bere sunt ascunse, astfel încât se vede doar un perete cu ecrane pe care sunt afișate numele berilor și robinetele prin care se distribuie berea.
"Suntem diferiți față de alte restaurante; de exemplu, cea mai mică cantitate de bere pe care un client o poate comanda într-un restaurant standard este de 300 ml. Clientul a cumpărat băutura și a plătit integral pentru aceasta, deși este posibil să nu consume întreaga cantitate. În restaurantele Easy Beer, clientul are posibilitatea de a turna și de a degusta chiar și mai puțin de 30 de grame de băutură, ceea ce înseamnă că își poate reumple paharul cu băutura care îi place cu adevărat.", spune directorul grupului de restaurante, Peter Ozols, atunci când caracterizează unicitatea acestui concept.
Experiența Easy Wine & Easy Beer
Easy Wine oferă 60 de vinuri diferite pentru a satisface gusturi variate.
"Conceptul oferă clienților o oportunitate excelentă de a gusta vinuri bune și scumpe. Fiindcă o sticlă de vin bun costă 20-30 de euro la magazin, nu este ceva ce cumperi în fiecare zi. Pe de altă parte, vânzarea exclusivă a vinurilor nu este o afacere, deoarece majoritatea oamenilor beau vinuri de categorie medie. Oferta noastră este optimă. Până în prezent, nicio sticlă nu a rămas deschisă mai mult de o săptămână. Cu toate acestea, acest lucru ar fi posibil, deoarece, datorită naturii specifice a dispozitivelor, vinul poate fi păstrat chiar și timp de o lună fără a-și altera gustul. Cu toate acestea, statisticile noastre arată că oamenii preferă să aleagă diferite băuturi, să le guste și să aibă practic mai multe opțiuni înainte de a se decide", spune P. Ozols.
Varietatea de beri oferite la restaurantul Easy Beer este chiar mai mare - puteți alege din 200 de tipuri diferite de bere. Și există mult mai multe! În prezent, este testat un dozator de whisky și o mașină de cocktail.
"În ceea ce privește whisky-ul, pot spune că de regulă clienții nu sunt interesați de branduri renumite. Ei preferă să încerce și brandurile mai puțin cunoscute. Își iau un pahar, pun gheață, aleg o băutură și o degustă. În viitorul apropiat, vor fi disponibile și aparate pentru cocktail. Atât cocktail-uri alcoolice, cât și nealcoolice vor fi preparate în 15 linii de producție. Clientul va trebui doar să apese pe un buton și cocktail-ul va fi gata în câteva secunde", povestește P. Ozols despre oportunitățile viitoare.
Pentru fiecare băutură, personalul restaurantului va recomanda asocierea cu un fel de mâncare complementară. Se vor introduce în meniu diferite combinații de feluri de mâncare și băuturi. În plus, meniul se va schimba constant pentru a oferi cât mai multe opțiuni de consum. Restaurantul lucrează cu un bucătar cu experiență în domeniul HoReCa, care a primit una dintre cele mai mari recunoașteri din industrie - stelele Michelin. Aceste cunoștințe vor fi de asemenea oferite francizaților ca parte a pachetului de franciză.
Economisește costurile cu forța de muncă
Automatizarea proceselor nu este interesantă numai pentru clienți, ci și avantajoasă din punct de vedere economic pentru proprietarii de restaurante. Acum și, de asemenea, în viitor, majoritatea profiturilor din sectorul restaurantelor sunt direcționate către partea de salarizare a personalului. Prin implementarea dispozitivelor care automatizează procesul de umplere a băuturilor, se salvează costurile de personal. De exemplu, este nevoie de aproximativ două minute pentru un barman pentru a face cocktailul Long Island, dar aparatul îl poate pregăti mult mai repede. În plus, cantitatea totală de băuturi consumate este calculată automat, până la mililitru, evitându-se pierderile.
Easy Wine și Easy Beer asigură atât livrarea dispozitivelor, cât și a soft-urilor. Francizatul beneficiază de un concept studiat, care a fost dezvoltat de o echipă de experți internaționali, în decursul a mai multor ani. Gama de produse poate varia cu 10-20% și este în mod constant modificată. Experiența de până acum arată un fapt interesant: acest concept de afacere de restaurant nu este afectat de sezonalitate.
"Desigur, vinurile albe sunt alese de clienți mai des în timpul verii, iar cele roșii mai mult în anotimpurile reci, dar experiența în sine pe care ți-o oferă această afacere, de a deveni barman chiar și pentru un minut este foarte atractivă în orice anotimp și în orice lună", spune P. Ozols.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari