Denny’s are peste 1.700 de restaurante în întreaga lume
Miercuri
29.11.2017
Află unde se deschide primul restaurant Denny’s în Europa Occidentală! Lanțul american este, de asemenea, interesat de piețele din Europa Centrală și de Est și caută parteneri cu experiență.
 

În 1953, Harold Butler și Richard Jazz au deschis un stand de donuts/gogoși în Lakewood, California, și l-au numit Danny’s Donuts. Dorința lui Butler a fost să servească cea mai bună cafea, să facă cele mai bune gogoși, să ofere servicii de top și cea mai mare valoare a produselor și să țină restaurantul deschis 24 de ore. De-a lungul deceniilor, standul de gogoși a devenit un lanț de restaurante care se află în peste 1700 de locații din 14 țări. Conceptul a fost schimbat de-a lungul timpului, așa că Denny’s Coffee Shop a fost schimbat de mai multe ori de la înființare. Numele de astăzi, Denny’s, este atribuit formatului de restaurant din 1961 și este sinonim cu punctul de întâlnire a tuturor generațiilor.

Denny’s este un nume binecunoscut în America - un restaurant de tip non-formal, de familie, care servește mese americane tipice. Anul trecut, lanțul a anunțat că va accelera dezvoltarea în Europa, iar primul pas a fost făcut – Denny’s a semnat recent un contract de franciză cu compania britanică Denny’s Magic Diners UK. Ca beneficiar al francizei Denny’s, această companie va deschide 10 restaurante în Marea Britanie în următorii câțiva ani. Prima deschidere, conform unui anunț oficial, va fi anunțată la sfârșitul acestui an la Swansea, Țara Galilor.

Acesta, însă, este doar primul pas. Denny’s este, de asemenea, interesat de piețele din Europa Centrală și de Est, inclusiv de țările din această regiune. "Credem că brandul are un potențial imens de dezvoltare pe piețele europene", spune John Miller, președinte și CEO al Denny’s. - Pe măsură ce rețeaua noastră globală se extinde, numărul de francizați crește. Vom încerca să menținem acest ritm de creștere, mai ales acum că am accelerat dezvoltarea piețelor din afara Americii de Nord - spune Miller.

Căutăm parteneri cu experiență

Denny’s caută parteneri puternici și cu experiență în afaceri - ideal ar trebui să fie companii sau investitori cu rezultate dovedite într-o industrie de catering sau similară. Întrucât vor avea sarcina de a deschide cât mai repede un anumit număr de restaurante pe o singură piață, partenerii de franciză, în afara experienței și cunoștințelor, ar trebui să aibă și capital semnificativ - în acest caz aproximativ cinci milioane de dolari, care ar fi suficient pentru a deschide cel puțin cinci restaurante.

- Francizatul cunoaște cu siguranță piața locală foarte bine și decizia sa este importantă, dar noi oferim sprijin atât în alegerea locațiilor, cât și în designul restaurantului. Pachetul de franciză include, de asemenea, cursuri de formare, precum și sprijin în afaceri și marketing. Cursurile de formare durează între opt și douăsprezece săptămâni și cel puțin trei persoane care se află în funcții de conducere trebuie instruite în ceea ce privește gestionarea afacerilor. Ulterior, francizații vor beneficia de campanii de materiale de marketing care pot fi folosite pe piața locală - explică William Edwards, directorul companiei, reprezentant Denny’s pentru noile piețe.

Denny’s oferă partenerilor care cumpără franciza posibilitatea de a alege din trei formate de restaurant pentru a-și dezvolta o rețea pe piața locală. Formatul Mali Denny’s, cu o suprafață de 70 până la 250 de metri pătrați, este ideal pentru mall-uri și restaurante, aeroporturi, gări, zone din jurul facultăților. Standard Denny’s, cu o suprafață de 300-800 metri pătrați, este proiectat pentru clădiri independente, birouri locale în oraș, precum și centre comerciale mari. Cel de-al treilea tip de restaurant, cu o suprafață de la 250 până la 500 de metri pătrați, este destinat locațiilor amplasate de-a lungul autostrăzilor, zonelor pietonale din oraș, intersecțiilor cu trafic crescut.

Denny’s va oferi partenerilor săi sprijinul și supravegherea completă în pregătirea, construcția și gestionarea restaurantului.


Florentina Pene
Business Development Manager

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.