Denny’s vine în Europa!
În 1953, Harold Butler și Richard Jazz au deschis un stand de donuts/gogoși în Lakewood, California, și l-au numit Danny’s Donuts. Dorința lui Butler a fost să servească cea mai bună cafea, să facă cele mai bune gogoși, să ofere servicii de top și cea mai mare valoare a produselor și să țină restaurantul deschis 24 de ore. De-a lungul deceniilor, standul de gogoși a devenit un lanț de restaurante care se află în peste 1700 de locații din 14 țări. Conceptul a fost schimbat de-a lungul timpului, așa că Denny’s Coffee Shop a fost schimbat de mai multe ori de la înființare. Numele de astăzi, Denny’s, este atribuit formatului de restaurant din 1961 și este sinonim cu punctul de întâlnire a tuturor generațiilor.
Denny’s este un nume binecunoscut în America - un restaurant de tip non-formal, de familie, care servește mese americane tipice. Anul trecut, lanțul a anunțat că va accelera dezvoltarea în Europa, iar primul pas a fost făcut – Denny’s a semnat recent un contract de franciză cu compania britanică Denny’s Magic Diners UK. Ca beneficiar al francizei Denny’s, această companie va deschide 10 restaurante în Marea Britanie în următorii câțiva ani. Prima deschidere, conform unui anunț oficial, va fi anunțată la sfârșitul acestui an la Swansea, Țara Galilor.
Acesta, însă, este doar primul pas. Denny’s este, de asemenea, interesat de piețele din Europa Centrală și de Est, inclusiv de țările din această regiune. "Credem că brandul are un potențial imens de dezvoltare pe piețele europene", spune John Miller, președinte și CEO al Denny’s. - Pe măsură ce rețeaua noastră globală se extinde, numărul de francizați crește. Vom încerca să menținem acest ritm de creștere, mai ales acum că am accelerat dezvoltarea piețelor din afara Americii de Nord - spune Miller.
Căutăm parteneri cu experiență
Denny’s caută parteneri puternici și cu experiență în afaceri - ideal ar trebui să fie companii sau investitori cu rezultate dovedite într-o industrie de catering sau similară. Întrucât vor avea sarcina de a deschide cât mai repede un anumit număr de restaurante pe o singură piață, partenerii de franciză, în afara experienței și cunoștințelor, ar trebui să aibă și capital semnificativ - în acest caz aproximativ cinci milioane de dolari, care ar fi suficient pentru a deschide cel puțin cinci restaurante.
- Francizatul cunoaște cu siguranță piața locală foarte bine și decizia sa este importantă, dar noi oferim sprijin atât în alegerea locațiilor, cât și în designul restaurantului. Pachetul de franciză include, de asemenea, cursuri de formare, precum și sprijin în afaceri și marketing. Cursurile de formare durează între opt și douăsprezece săptămâni și cel puțin trei persoane care se află în funcții de conducere trebuie instruite în ceea ce privește gestionarea afacerilor. Ulterior, francizații vor beneficia de campanii de materiale de marketing care pot fi folosite pe piața locală - explică William Edwards, directorul companiei, reprezentant Denny’s pentru noile piețe.
Denny’s oferă partenerilor care cumpără franciza posibilitatea de a alege din trei formate de restaurant pentru a-și dezvolta o rețea pe piața locală. Formatul Mali Denny’s, cu o suprafață de 70 până la 250 de metri pătrați, este ideal pentru mall-uri și restaurante, aeroporturi, gări, zone din jurul facultăților. Standard Denny’s, cu o suprafață de 300-800 metri pătrați, este proiectat pentru clădiri independente, birouri locale în oraș, precum și centre comerciale mari. Cel de-al treilea tip de restaurant, cu o suprafață de la 250 până la 500 de metri pătrați, este destinat locațiilor amplasate de-a lungul autostrăzilor, zonelor pietonale din oraș, intersecțiilor cu trafic crescut.
Denny’s va oferi partenerilor săi sprijinul și supravegherea completă în pregătirea, construcția și gestionarea restaurantului.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari