Subway are astăzi mai mult de 21.000 de francizați, dintre care 70% au mai mult de un restaurant. Printre aceștia, sunt și francizați care dețin 100 sau chiar mai multe restaurante Subway în portofoliul lor de franciză.
Vineri
15.12.2017
În 2016, Subway anunța că își va schimba sigla. Lanțul american cu servicii rapide de servire a sandwich-urilor face modificări care vor afecta atât design-ul, cât și meniul restaurantelor.
 

Pentru prima dată în ultimii 20 de ani, Subway își schimbă identitatea vizuala, astfel încât, pe lângă noul logo, va schimba și design-ul interior al restaurantului, precum și anumite soluții tehnice care devin astfel parte din oferta standard a restaurantelor cu servire rapidă. Toate acestea fac parte dintr-o strategie globală, prin care lanțul american încearcă să "îmbunătățească experiența generală a consumatorilor", au declarat oficialii Subway.

În practică, acest lucru înseamnă că antreprenorii sau investitorii care cumpără acum franciza Subway vor deschide un restaurant conform noilor standarde de design. Totuși modificările se vor reflecta în toate restaurantele existente în rețeaua Subway, iar la începutul anului 2018, proprietarii de restaurante ar trebui să înceapă renovarea acestora. Ceea ce trebuie subliniat este că Subway nu are niciun restaurant aflat în posesia sa - toate restaurantele sunt de fapt conduse de francizați Subway și, prin urmare, investiția financiară în renovare este inclusă în pachetul de franciză, ca obligație a francizatului. Reprezentanții francizorului au declarat însă că francizații vor beneficia de stimulente foarte tentante și de "pachete de re-branding la prețuri accesibile" pentru a reduce această investiție, subliniind că majoritatea partenerilor de franciză sunt deschiși și bucuroși să accepte noile soluții.

Inspirație din natură

Potrivit comunicatului de presă, noul design al restaurantului prevede introducerea de culori strălucitoare - alb, galben, verde, mobilier simplu de linie, un iluminat mai bun. Sursa de inspirație pentru paleta de culori care va reprezenta noua identitate vizuală a companiei a fost, printre altele, oferta de legume proaspete care sunt folosite zilnic pentru pregătirea sandwich-urilor Subway. Clienții vor avea, de asemenea, "dovezi vizibile" că legumele sunt foarte proaspete și vor fi tăiate pe loc (așa cum s-a întâmplat de altfel încă din primul moment al înființării brandului), întrucât vitrine noi cu legume proaspete vor fi plasate în restaurantele Subway.

În plus față de interioarele care vor avea un look modern, restaurantele Subway vor avea și ecrane digitale pentru comenzi rapide, astfel încât clienții care nu au timp sau nu vor să aștepte în linie pot "comanda” sandwich-ul pe touchscreen, apoi își pot lua comanda dintr-un punct de servire separat. Detaliile tehnice, cum ar fi o varietate de prize și rețele de internet wireless devin, de asemenea, caracteristici obligatorii ale restaurantului. Odată cu noul design, așa cum a fost anunțat, Subway intenționează să introducă produse noi anul viitor, oferind astfel salată pico de gallo, produse de patiserie fără gluten, precum și o selecție mai variată de cafea.

Foto: Subway

Un pas înainte

“Aceste schimbări sunt rezultatul unei tendințe globale, dar și a deciziei de a face Subway să funcționeze ca un sistem complet transparent. Ne asigurăm permanent că toate produsele alimentare sunt mereu proaspete și sigure. În plus, am reușit deja să eliminăm coloranții artificiali, conservanții și aromele artificiale din toate produsele noastre, iar compania continuă să reducă, până la eliminare completă, cantitatea de carne care a fost tratată cu antibiotice. Potrivit unui sondaj realizat în SUA anul acesta, Subway a fost unul dintre lanțurile care a făcut cea mai mare schimbare în acest sens”, au declarat reprezentanții companiei.

Subway a schimbat anul trecut și sloganul, care este acum “Be Fresh” în loc de “Eat Fresh”. Se observă o schimbare completă a atitudinii, care nu vizează doar preparatele, ci și serviciile față de clienți. “Pentru a arăta ce înseamnă transparența și pentru a susține ceea ce spunem, pe fiecare pachet de produse, pe fiecare declarație, sunt menționate toate ingredientele și, cel mai important lucru este că toate ingredientele sunt naturale, iar clienții știu deja acest lucru", explică reprezentanții companiei, adăugând că Subway se distinge, prin urmare, de alte concepte similare de pe piață.


Florentina Pene
Business Development Manager

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.