Subway - un nou look
Pentru prima dată în ultimii 20 de ani, Subway își schimbă identitatea vizuala, astfel încât, pe lângă noul logo, va schimba și design-ul interior al restaurantului, precum și anumite soluții tehnice care devin astfel parte din oferta standard a restaurantelor cu servire rapidă. Toate acestea fac parte dintr-o strategie globală, prin care lanțul american încearcă să "îmbunătățească experiența generală a consumatorilor", au declarat oficialii Subway.
În practică, acest lucru înseamnă că antreprenorii sau investitorii care cumpără acum franciza Subway vor deschide un restaurant conform noilor standarde de design. Totuși modificările se vor reflecta în toate restaurantele existente în rețeaua Subway, iar la începutul anului 2018, proprietarii de restaurante ar trebui să înceapă renovarea acestora. Ceea ce trebuie subliniat este că Subway nu are niciun restaurant aflat în posesia sa - toate restaurantele sunt de fapt conduse de francizați Subway și, prin urmare, investiția financiară în renovare este inclusă în pachetul de franciză, ca obligație a francizatului. Reprezentanții francizorului au declarat însă că francizații vor beneficia de stimulente foarte tentante și de "pachete de re-branding la prețuri accesibile" pentru a reduce această investiție, subliniind că majoritatea partenerilor de franciză sunt deschiși și bucuroși să accepte noile soluții.
Inspirație din natură
Potrivit comunicatului de presă, noul design al restaurantului prevede introducerea de culori strălucitoare - alb, galben, verde, mobilier simplu de linie, un iluminat mai bun. Sursa de inspirație pentru paleta de culori care va reprezenta noua identitate vizuală a companiei a fost, printre altele, oferta de legume proaspete care sunt folosite zilnic pentru pregătirea sandwich-urilor Subway. Clienții vor avea, de asemenea, "dovezi vizibile" că legumele sunt foarte proaspete și vor fi tăiate pe loc (așa cum s-a întâmplat de altfel încă din primul moment al înființării brandului), întrucât vitrine noi cu legume proaspete vor fi plasate în restaurantele Subway.
În plus față de interioarele care vor avea un look modern, restaurantele Subway vor avea și ecrane digitale pentru comenzi rapide, astfel încât clienții care nu au timp sau nu vor să aștepte în linie pot "comanda” sandwich-ul pe touchscreen, apoi își pot lua comanda dintr-un punct de servire separat. Detaliile tehnice, cum ar fi o varietate de prize și rețele de internet wireless devin, de asemenea, caracteristici obligatorii ale restaurantului. Odată cu noul design, așa cum a fost anunțat, Subway intenționează să introducă produse noi anul viitor, oferind astfel salată pico de gallo, produse de patiserie fără gluten, precum și o selecție mai variată de cafea.
Foto: Subway
Un pas înainte
“Aceste schimbări sunt rezultatul unei tendințe globale, dar și a deciziei de a face Subway să funcționeze ca un sistem complet transparent. Ne asigurăm permanent că toate produsele alimentare sunt mereu proaspete și sigure. În plus, am reușit deja să eliminăm coloranții artificiali, conservanții și aromele artificiale din toate produsele noastre, iar compania continuă să reducă, până la eliminare completă, cantitatea de carne care a fost tratată cu antibiotice. Potrivit unui sondaj realizat în SUA anul acesta, Subway a fost unul dintre lanțurile care a făcut cea mai mare schimbare în acest sens”, au declarat reprezentanții companiei.
Subway a schimbat anul trecut și sloganul, care este acum “Be Fresh” în loc de “Eat Fresh”. Se observă o schimbare completă a atitudinii, care nu vizează doar preparatele, ci și serviciile față de clienți. “Pentru a arăta ce înseamnă transparența și pentru a susține ceea ce spunem, pe fiecare pachet de produse, pe fiecare declarație, sunt menționate toate ingredientele și, cel mai important lucru este că toate ingredientele sunt naturale, iar clienții știu deja acest lucru", explică reprezentanții companiei, adăugând că Subway se distinge, prin urmare, de alte concepte similare de pe piață.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari