Easy Wine - Easy Beer, concepte magnet
Atractivitatea acestor două concepte originale de franciză din Letonia implică o combinație fericită de inovație și de rentabilitate. Pentru oaspeți, acest lucru se reflectă în modalitatea de a comanda, de a plăti și de a alege, în timp ce, pentru proprietarii de afaceri, se reflectă în abilitatea de a urmări cu exactitate inventarul și cheltuielile.
Când clientul intră într-unul dintre restaurantele Easy Wine sau Easy Beer, primește un card magnetic cu bani virtuali, care îi permite să se servească cu băuturi de la un perete special conceput. Acest lucru înseamnă că nu trebuie să aștepte serviciile unui chelner, ci poate folosi distribuitorul automat de băuturi, cu sistem de dozare, pentru a alege cu precizie băuturile pe care le va consuma. Astfel, acesta are posibilitatea de a bea băuturi în cantitățile pe care le dorește, chiar dacă este vorba de cantități minime, doar pentru degustare. “Cantitatea determină prețul, iar oaspetele plătește de-abia la finalul serii” - spune directorul grupului, Peteris Ozols, care a subliniat faptul că peretele cu băuturi, în sistem de autoservire, este și una dintre atracțiile restaurantelor Easy Wine & Easy Beer.
La Easy Wine, se pot degusta 60 de vinuri diferite, în timp ce, la Easy Beer, aproximativ 200 de tipuri de beri. “Aceasta este o mare oportunitate pentru oaspeții care doresc, de exemplu, să deguste vinuri bune și scumpe pe care nu le-ar cumpăra în mod uzual, deoarece o sticla de vin la magazin poate costa până la 30 de euro. Privind din perspectiva antreprenorială, este dificil de obținut succesul dacă se vând doar vinuri exclusiviste, pentru că cei mai mulți oameni beau vinuri din categorii medii de preț, astfel că am făcut o ofertă optima din acest punct de vedere” - spune Ozols.
Procesul de automatizare are avantajele sale nu doar pentru consumatori, ci și pentru proprietarii de afaceri - în acest caz, viitorii francizați. În plus față de faptul că sunt incomparabil mai rapizi, autoservirea reduce nevoia de personal suplimentar și la fel de important este faptul că fiecare mililitru de băutură este înregistrat automat. Astfel cantitățile pentru aprovizionare și cele consumate sunt monitorizate permanent.
„Ambele concepte s-au dovedit a fi durabile și profitabile, întrucât nu au nicio legătură cu perioada anului sau cu sezonalitatea“, a declarat Ozols, adăugând că nu este surprinzător faptul că primesc foarte multe cereri de franciză în fiecare zi. Pentru antreprenorii care decid să achiziționeze o franciză Easy Wine & Easy Beer, avantajul este că toate procesele de afaceri privind management-ul restaurantului sunt descrise în detaliu și incluse în manualul de franciză, în plus față de diferitele instrumente de sprijin dezvoltate și testate de francizor, precum și programe de formare pentru francizați.
Pentru a deschide un restaurant Easy Wine & Easy Beer, francizatul va investi aproximativ 150.000 de euro. Jumătate din această sumă este alocată software-ului afacerii, care este foarte complex, precum și echipamentelor necesare pentru bar și bucătărie. Francizorul spune că oferă partenerilor o opțiune mai avantajoasă și anume posibilitatea de a achiziționa echipamentele în leasing. “În medie, restaurantele noastre încep să lucreze pe plus după două luni de la deschiderea afacerii. Un avantaj pe care îl acordăm francizaților constă în faptul că sunt scutiți de obligația de a plăti taxe de franciză în primele trei luni, întrucât aceasta este, de obicei, perioada în care încep să realizeze câștiguri directe” - reamintește Juris Roganovs, responsabil de dezvoltarea rețelei de franciză pe piețele internaționale.
Datorită conceptului atractiv și a interesului crescut pe care l-a avut conceptul de franciză, Roganovs estimează că restaurante noi Easy Wine & Easy Beer vor fi deschise în viitorul apropiat în Praga, Varșovia, Budapesta, Rotterdam, Oslo, Moscova, Dubai, Belgrad. Sperăm că și în România vor exista investitori dornici să investească în acest concept inovativ de restaurant cât de curând.
Mai multe detalii privind pachetele de franciză Easy Wine & Easy Beer sunt disponibile în rubrica de cataloage de pe portalul nostru. Regăsiți informații privind sprijinul pe care francizorul îl acordă francizaților, investiția totală, cerințele din partea francizorului și alte informații relevante. Pentru a stabili o discuție cu francizorul, ne puteți transmite un mesaj pe adresa mcoman@profitsystem.ro .
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari