Starbucks, grandios și atipic!
Întrebarea care s-a pus acum doi ani - dacă americanii vor putea să vândă cafea italienilor - este acum din nou pe buzele curioșilor, deoarece Starbucks a deschis prima cafenea în Italia, în data de 7 septembrie, la Milano. Așa cum se preconiza, opiniile au fost împărțite, astfel că au existat de la milanezi care au spus că "nu ar renunța la cafeaua lor locală și la espresso-ul preferat" până la cei care au așteptat până la două ore pentru a încerca cafeaua Starbucks.
Într-o țară în care există cafenele aproape la fiecare colț de stradă și unde clienții își cunosc adesea cafenelele după nume, Starbucks va trebui, fără îndoială, să depună mult mai multe eforturi pentru a-și atrage clienții. Cu siguranță că sunt conștienți de faptul că există o cultură espresso extrem de puternică în Italia, dar se bazează pe faptul că oamenii doresc mereu ceva nou și că în cafeneaua lor se pot consuma în plus băuturi specifice, rafinate, deși mai scumpe. Cu toate acestea, au fost făcute anumite concesii, astfel că Starbucks nu va avea în ofertă băutura specifică Frapuccino, deoarece aceasta nu este o cafenea tipică Starbucks, ci un format "dedicat cultului cafelei", care ar trebui să atragă pe toți iubitorii de băuturi “negre”. Principalele "atracții" sunt espresso – într-adevăr, în amestecuri rafinate și netradiționale - și cappuccino.
Lanțul american are peste 28.000 de cafenele în întreaga lume, însă cafeneaua din Milano a fost deja declarată una dintre cele mai frumoase. Cafeneaua se află în clădirea magnifică a fostului oficiu poștal din centrul orașului, în piața Korduzio, care se întinde pe 2400 de metri pătrați. Se poate spune că Starbucks a vrut să se prezinte italienilor în "cea mai frumoasă lumină", și acesta este cu siguranță unul dintre motivele pentru care au decis să lanseze acest format exclusivist, care conține o cafenea, o tigaie "la vedere" pentru prăjit cafeaua, un bar și un magazin - un format care poate fi găsit numai în Seattle, unde se află sediul companiei și la Shanghai. O curiozitate o reprezintă colaborarea cu faimosul lanț italian de brutării, Princi, care va colabora cu cafeneaua din Milano.
“Nu am venit în Italia să-i învățăm pe italieni ce este o cafea adevărată. Cafeaua s-a născut aici", spune Liz Muller, directorul departamentului de proiectare, adăugând că spear, în același timp, că cei mai mulți clienți vor fi atrași de aromele variate ale cafelei, care sunt un produs al diferitelor tehnici de prăjire, precum și de ambianța plăcută pe care o oferă noua cafenea.
Italia este cea de-a 78-a piață pentru Starbucks, iar dezvoltarea pe această piață este coordonată, de fapt, de un partener local experimentat, grupul Percassi. Această companie deține licența Starbucks și va fi responsabilă pentru deschiderea și gestionarea ulterioară a cafenelelor din Italia. Următoarea cafenea ar trebui deschisă până la sfârșitul anului tot în Milano și va fi o cafenea clasică Starbucks, cu toate elementele și meniurile clasice.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari