Angajați mai puțini, griji mai mici
Asigurarea unui venit stabil și în creștere, fără un management complicat al restaurantelor este viziunea de lider a francizorului leton Easy Wine, care dorește să-și extindă rețeaua de franciză gastronomică și pe piața românească. Pentru potențialii licențiați poate fi deosebit de interesant faptul că funcționarea unui bar în această rețea nu presupune, așa cum este în mod normal, într-o afacere cu restaurante, nevoia de a angaja un număr mare de oameni.
„Alte restaurante au costuri ridicate cu personalul, însă conceptul Easy Wine prevede costuri minime, fără a prejudicia calitatea serviciilor noastre, oferite clienților. Francizatul va avea nevoie de unul până la doi angajați în bucătărie și de maximum două persoane la bar pentru a dezvolta această afacere”, explică Juris Roganovs, Responsabil pentru dezvoltarea internațională la Easy Wine. Acest lucru se datorează faptului că barurile Easy Wine sunt cu autoservire.
După gust și dispoziție
În practică, clientul, după ce a intrat în restaurant, primește de la un operator un card magnetic cu bani virtuali, care îi permite să se servească cu băuturi de la un perete special conceput pentru servirea proprie cu vinuri alese. Aceasta înseamnă că nu trebuie să aștepte ospătarul, ci poate alege să plătească doar băutura pe care dorește să o bea sau poate doar să o guste. Cheltuielile sale vor depinde într-adevăr de cât de mult a băut și nu va plăti nimic mai mult. De asemenea, el poate degusta mai multe vinuri la început, înainte de a se decide ce vin să servească întreaga seară.
Activitatea francizatului este facilitată și de un software special dezvoltat, care este conectat la sistemul de vânzări și monitorizează plățile cu cardul, consumul, loialitatea clienților și statutul registrului de casă. Monitorizarea vânzărilor și a consumului de băuturi se poate face de oriunde din lume, cu ajutorul unei conexiuni la internet, pe computer, smartphone sau tabletă. Astfel, francizatul poate monitoriza funcționarea restaurantului său practic oricând și oriunde.
Un restaurant sau toată țara
Cei interesați să preia conceptul Easy Wine pot achiziționa o licență individuală sau o licență pentru master franciză, pentru a deschide mai multe locații. Prin barurile sale cu autoservire, conceptul se adresează mai multor tipuri de locații - locuri populate de turiști, centre comerciale, aeroporturi, precum și locații unde oamenii merg pentru divertisment. Spațiile potrivite pentru deschiderea restaurantelor Easy Wine variază între 150 și 500 m2.
Valoarea investiției totale este influențată de mai mulți factori legați în special de spațiu, cum ar fi costul achiziției spațiului sau valoarea chiriei și necesitatea ajustării locației. Un restaurant tipic Easy Wine necesită o investiție începând de la 150.000 de euro, care include costurile de achiziție a echipamentelor necesare, precum și software-ul original menționat anterior. Managementul conceptului oferă, de asemenea, potențialilor francizați posibilitatea de a închiria unitatea. Randamentul preconizat al investiției este în jur de 14-30 de luni. Contractul de franciză se încheie pe o perioadă de 10 ani, cu posibilitatea prelungirii ulterioare a acestuia.
Articole citite
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari