Franciză cu gust
Rețeaua, prin care sunt distribuite produsele maeștrilor berari români, are mai multe magazine la nivelul întregii țări, în care iubitorii berii pot experimenta și alege dintre numeroase rețete.
Unul dintre fondatorii brandului, Florin Mîndru, spune că investiția a fost făcută după ce a fost identificată nevoia de pe piață, respective aducerea berii artizanale mai aproape de consumatorii care au acces limitat la produsele de acest fel. “Piața berii artizanale în România are un potențial însemnat de creștere deoarece consumul pe cap de locuitor este acum de 85 de litri, situație care plasează România pe locul șapte în Europa. Pe de altă parte, țările vecine au o medie de piață pentru berea artizanală de 12-13 % din consumul total. Comparativ, în România vânzările brandurilor artizanale reprezintă mai puțin de 1% din totalul consumului de bere”, a adăugat Florin Mîndru, care este și CEO al companiei.
Potrivit conducerii francizei, investiția se ridică, până acum, la 240.000 de euro, sumă investită în amenajarea spațiilor, branding, marketing și dezvoltarea platformei de distribuție și logistică frigorifică. Pe lângă rețeaua de magazine deschise în țară, fondatorii companiei Casa Berarilor Artizani mizează pe creșterea sectorului comerțului electronic, astfel încât clienții pot comanda bere artizanală prin intermediul magazinului online.
Potrivit echipei Casa Berarilor Artizani, retailul va cunoaște o creștere semnificativă în următoarea perioadă, pe măsură ce consumatorii își vor schimba comportamentul pre-pandemie, adică vor sta mai mult acasă și vor frecventa mai puțin unitățile HoReCa, multe dintre ele aflate sub restricții care merg până la închiderea spațiilor interioare. În plus, criza economică previzionată pe termen scurt și mediu va diminua veniturile populației.
“Producătorii de bere artizanală au nevoie de sprijin întrucât o mare parte dintre aceștia își comercializau produsele în HoReCa, o industrie grav afectată de criza Covid-19. Cred că modelul de retail beer-to-go va balansa o parte din pierderile suferite de microberăriile autohtone”, a adăugat Florin Mîndru.
Franciza Casa Berarilor Artizani este un concept promițător pentru antreprenorii români. Este vorba despre un concept nou de magazine beer-to-go, adică bere pentru acasă, cu peste o sută de tipuri de produse artizanale.
Proiectul de magazine beer-to-go Casa Berarilor Artizani își propune să aducă berea artizanală românească mai aproape de consumatorul de bere. Conceptul de bere pentru acasă include peste 30 de sortimente proaspete, direct îmbuteliate în magazine, și alte 70 de sortimente la doză și sticlă. Pe lângă acestea, consumatorii mai pot găsi snacks-uri și băuturi răcoritoare.
Pentru a deveni partener al Casei Berarilor Artizani este nevoie de o investiție medie de 35.000 de euro, dar aceasta depinde de locație și de suprafața spațiului alocat activității.
Fondatorii Casei Berarilor Artizani își propun să deschidă zece noi locații în franciză până la sfârșitul acestui an și alte 20 anul viitor.
“Viitorii francizați au două beneficii majore. Primul, accesul la un sistem de trainig complet, respectiv operațional pe locație, pe vânzări, pe produs – adică curs de brewing și pe competențe antreprenoriale. Al doilea mare avantaj constă în campaniile de marketing personalizate pentru fiecare locație”, a spus Florin Mîndru.
Francizatul va beneficia de un sistem operațional la cheie, cu un singur furnizor care se ocupă de aprovizionarea cu toate produsele, disponibile în fiecare săptămână prin transport frigorific de specialitate.
Franciza Casa Berarilor Artizani se adresează atât celor care sunt la prima afacere și vor să deschidă un business sigur, bazându-se pe experiența francizorului în operarea unui lanț de francize cu proceduri de lucru clare și suport operațional constant, cât și antreprenorilor cu experiență care caută oportunități de afaceri în domenii noi, cu potențial de creștere accelerată.
Întrucât se lucrează după un sistem bine structurat, timpul alocat săptămânal de francizat este de minimum 14 ore (2 ore/zi), direcționat în zona de management financiar al locației, managementul personalului (verificarea respectării procedurilor de lucru din manualul francizatului), culegere feedback de la clienți, dezvoltare abilități antreprenoriale și analiza săptămânală P&L împreună cu responsabilul din partea francizorului.
Florin Mîndru, cofondator Casa Berarilor Artizani / Franciza Casa Berarilor Artizani este un concept promițător pentru antreprenorii români. Este vorba despre un concept nou de magazine beer-to-go, adică bere pentru acasă, cu peste o sută de tipuri de produse artizanale Articole citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cele mai citite
Cafenea in loc de masina!
/31.08.2016
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari