domenii diverse

Stomatologia viitorului, în franciză
După mai bine de un deceniu de stomatologie revoluționară, practicată în clinicile Life Dental Spa, fondatorii conceptului au deschis un sistem foarte atractiv de franciză.

Protecție. Profesionalism. Profit.
Din SUA, franciza Signal 88 Security vine în Europa, pentru a proteja viețile și proprietățile clienților. Cine poate solicita o licență de franciză?

Trei prieteni, două vehicule și trei rute
Au fost nevoiți să-și înceapă propria afacere, pentru a ajunge la aeroport ușor și confortabil. Așa a luat naștere GoOpti, o companie specializată în transportul de pasageri, care își oferă serviciile în cinci țări astăzi, cu intenția de a extinde rețeaua de franciză și în această regiune.

Vrei o afacere transparentă și profitabilă?
LG Laundry Lounge, un serviciu de spălătorie cu autoservire care oferă servicii de spălătorie, uscare și călcat rufe, își extinde rețeaua pe piața din Croația, dar vizează în același timp toate țările din regiune, inclusiv România.

Spălătorie cu autoservire – un serviciu la îndemână
Ce presupune lansarea unei afaceri în domeniul spălătoriilor–curățătoriilor? Există potențial și în România? Care este investiția necesară?

Serviciile de transport urgent sunt la mare căutare
Flash Europe, lider european în domeniul serviciilor profesionale de transport urgent lansează un program de franciză în această regiune. Cine poate deveni francizat și ce se așteaptă de la parteneri, ne spune managerul de franciză Frank van Doorn.

Oportunitate de afaceri pe piața transporturilor rapide
Flash, lider european în furnizarea de servicii de transport profesionale rapide, lansează un nou program de franciză pentru a extinde rețeaua de transportatori și parteneri în Europa.

10 motive pentru a deveni Master francizat PRESSTO
Formula aleasă pentru expansiunea externă a fost cea de Master Franciză deoarece este cea care permite cel mai bine transmiterea conceptului și a inovațiilor implementate.

Distracție fără frontiere
Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.

O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
În ultimele decenii, în special în țările occidentale, tendința oamenilor de a folosi serviciile spălătoriilor cu autoservire a fost în plină expansiune. Oare România se va alinia acestor tendințe?

Vrei să fii partenerul unui grup internațional?
Interviu cu Marta Camarero, Coordonator pentru Dezvoltare Internațională - PRESSTO

Oportunitate interesantă în lumea publicității
Există un interes deosebit pentru campaniile media care se bazează pe reclame mai puțin obișnuite, spun reprezentanții francizei spaniole GrupoOverNews.

Începe acum o afacere cu PRESSTO
Pressto este o franciză revoluționară pe segmentul serviciilor de spălătorie de calitate și de curățare uscată. De ce?

Afacere "în salturi"
Francizatul Jump Planet câștigă din afacerea cu trambuline încă din prima zi de activitate a parcului.

Gigantul PRESSTO vine în România
În comparație cu alte mărci din această industrie, Pressto se diferențiază prin oferirea anumitor servicii pe care foarte puține companii le oferă.

Experiența își spune cuvântul
De aproape 10 ani, Ritter Broker promovează principii de transparență, promptitudine și profesionalism, reprezentând interesele clienților în relația cu societățile de asigurări.

De la un capăt la celălalt al Europei
În portofoliul de țări, în care există franciza lanțului spaniol Pressto, a intrat recent o nouă piață - Georgia. Sunt așteptați, de altfel, și parteneri din alte țări din regiune.

Alătură-te profesioniștilor în asigurări
RITTER Broker este o companie de intermediere românească, care oferă consultanță și asistență în asigurări, realizând analiza financiară a clienților în funcție de necesitățile acestora.

Evitați intermediarii nedoriți!
Există o reală tentație pentru francizații din sectorul bancar, să obțină clienți aduși la ușă și câștiguri ușoare. Cu toate acestea, un lucru este cert: cei care reușesc astăzi să-și dezvolte rețeaua se numără pe degete.

Cum alegi franciza potrivită
“Succesul unei afaceri poate fi prezis. Alegeți întotdeauna domeniul care vă este aproape de inimă, nu vă concentrați doar pe partea financiară” - spune Michal Wisniewski.