”Am fost un colectiv unit, am ieșit de multe ori împreună și am legat prietenii frumoase care au rezistat și după ce am plecat din firmă. Am renunțat la job-ul de la KFC deoarece urma să am examenul de licență și nu alocasem prea mult timp acestei etape. Superiorii m-au înțeles și chiar mi-au oferit concediu de studiu, pe care însă l-am refuzat deoarece știam că mă voi muta din București după terminarea facultății.”
Vineri
18.01.2013
Un fost angajat dezvăluie experiența unui an de muncă la KFC, ce să nu comandăm niciodată și cele mai neobișnuite cereri ale clienților.
 

Casier la KFC Plaza România- a fost primul job al lui Adi, obținut în urma unei simple aplicații pe un site de recrutare. A lucrat aici timp de un an, perioadă în care a avansat în funcția de supervisor și a făcut parte dintr-un colectiv tânăr, unde a legat prietenii pentru toată viața. ”Dacă îți faci treaba cum trebuie poți avansa destul de ușor. Eu lucram cu bani acolo și fiind cinstit, am câștigat repede încrederea managerului de restaurant. Au avut un cuvânt de spus și orele suplimentare, care din păcate nu se plătesc.”

”Teoretic, programul de lucru avea opt ore, însă dacă îți terminai tura și fluxul de clienți era în continuare mare, rămâneai peste program. Seara, la închidere- ora 22:00, toți angajații participau la curățenia din restaurant, care uneori dura chiar și 3-4 ore”, povestește Adi.

Gustul preparatelor KFC este dat de ....
Legat de cel mai controversat subiect al restaurantelor KFC, produsele din carne de pui și ce anume dă gustul ademenitor al acestora, am aflat că una dintre etapele preparării cărnii presupune trecerea acesteia printr-un amestec. ”Baza amestecului era făina combinată cu alte ingrediente. Acestea le primeam în magazin sub formă de saci albi, pe care însă nu erau scrise prea multe detalii. Ce pot să spun sigur este că unele conțineau 8% cenușă...nu știu exact ce fel de cenușă era de fapt”, spune Adi.

”Un bax de sos de usturoi, vă rog!”
Cel mai iubit produs din restaurant? Am primit un răspuns care cu siguranță n-o să mire pe nimeni: sosul de usturoi. Iar unii nu s-au limitat la un singur sos per meniu... ”Cea mai ciudată cerere a venit din partea unui tip care avea o shaormerie și punea sosul de la KFC într-unul dintre produse. Ei bine, el venea în fiecare dimineață să cumpere un bax de sos de usturoi. Nu pot să-l uit pe băiatul ăsta”, povestește Adi zâmbind.

Tot Adi ne dezvăluie și ce anume să nu comandăm niciodată din restaurantele KFC. ”Evitați pe cât posibil sucurile. Ce scrie pe cutie nu are nicio legătură cu ceea ce sunt ele de fapt: niște prafuri amestecate cu sifon.”

Un an la KFC- amintiri pentru toată viața
Adi compară experiența pe care a avut-o la KFC cu cei mai frumoși ani ai vieții: anii de liceu. ”A fost primul meu job și sunt foarte mulțumit de alegerea pe care am făcut-o. Am lucrat într-un colectiv tânăr, iar când mă duceam la muncă aveam același feeling ca atunci când mergeam la liceu. Am fost un colectiv unit, am ieșit de multe ori împreună și am legat prietenii frumoase care au rezistat și după ce am plecat din firmă.”

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.