Afacere din moşi-strămoşi
Povestea simigeriilor Petru începe în anul 1939, când un strămoş al familiei care administrează astăzi reţeaua de covrigării deschidea prima brutărie – simigerie Petru. Strănepoţii lui Petru ne oferă, din 2009, produse care respectă reţeta de familie, cu o tradiţie de trei sferturi de veac. Gustul de odinioară al covrigilor este în continuare în topul preferinţelor românilor dovada fiind dată de numărul extins al simigeriilor Petru, care s-au extins prin franciză în toate colţurile ţării.
Un covrig, fie că este simplu, cu sare, mac, ciocolată sau transformat în covridog este deseori alegerea preferată de românii care vor să-şi astâmpere foamea cu o gustare luată pe fugă. Simigeriile Petru vin în întâmpinarea antreprenorilor care doresc o afacere în acest domeniu cu un sistem de franciză care, potrivit reprezentaţilor companiei, „reflectă un amestec de experienţă, tradiţie, gust şi rigoare pentru calitate”.
„Pentru a vă ajuta să iniţiaţi afacrea şi să păstraţi standardele Simigeriei Petru, vă vom oferi un training iniţial pentru Dvs în calitate de francizat, pe care să îl efectuaţi mai departe cu echipa la noul punct”, arată reprezentanţii Petru în descrierea sistemului de franciză.
Pentru a deschide o simigerie Petru este nevoie de un spaţiu cu dimensiuni de aprox. 25-40 mp, într-o zonă cu trafic pietonal intens. Valoarea aproximativă a investiţiei pentru franciza Petru este de circa 20.000 de euro, iar aceasta poate fi recuperată în circa 8-12 luni.
Covrigăriile au un potenţial ridicat de dezvoltare, în toate oraşele cu o populaţie de peste 10.000 de locuitori. Covrigii sunt consumaţi de toate categoriile sociale, sunt de post, iar gama diversificată de produse din care poţi alege: cu mac, ciocolată, mere, caşcaval etc creşte numărul de consumatori ai acestui produs. În afară de Petru, a altă simigerie care se dezvoltă în sistem de franciză este Luca.
Articole citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cele mai citite
Cafenea in loc de masina!
/31.08.2016
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari