Franciza care ne aduce fascinanta Japonie în farfurie

Wasabi Running Sushi, primul punct de lucru din lanțul de Sushi bar-uri Wasabi, a apărut pe piața din România în anul 2008, în Cluj-Napoca. Locul unde ”totul se învârte în direcția corectă” a atras din ce în ce mai mulți clienți, ademeniți de aromele exotice, gustul autentic și aspectul preparatelor japoneze: nigiri, maki, rulouri, futomaki, gunkan, temaki ș.a. Apetisantele produse japoneze sunt oferite acum într-un concept foarte îndrăgit și căutat de români ”All you can eat” sau pe românește: ”Mănânci cât poți, cât vrei”.
"Odată cu trecerea timpului, clienții din Cluj-Napoca au început să iubească inclusiv conceptul ”All You Can Eat”. Nu știu dacă vă este familiar acest concept, e cel care reușește să comprime într-o oră diversitatea culinară nipponă, atât partea de Sushi, cât și cea de preparate gătite. Iată, un exemplu de realizare: am reușit ca acest concept să definească Wasabi Running Sushi, astfel încât clienții noștri să se poată bucura zilnic de el”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Tsuchiya Naofumi, dezvoltatorul afacerii Wasabi în România, și toodată bucătarul șef al Wasabi și creatorul rețetelor preparatelor.
Cu ocazia sărbătorii celor cinci ani ai Wasabi Running Sushi pe piața locală, compania a organizat un concurs pe Facebook, în care 5 Sushi Friends câștigă 5 meniuri de All You Can Eat.

Conceptul running sushi bar presupune existența unui bar în formă ovală, în centrul căruia se află bucătarii care pregătesc produsele în fața clienților. Barul este prevăzut cu o bandă rotativă pe care sunt aranjate farfuriile cu sushi. ”La început, lumea a fost surpinsă, mirată, nu ştia ce reprezintă acest concept. De departe se vedea doar un bar şi niste farfurii care se învârteau. În timp, oamenii au înţeles ce este de fapt acest running sushi - nu este un sushi care fuge şi nici un sushi după care trebuie să fugi, ci unul care fuge spre tine”, ne povestea zâmbind în urmă cu aproximativ un an, maestrul bucătar Tsuchiya Naofumi.
În luna mai a anului trecut, a fost lansată franciza Wasabi, destinată antreprenorilor pasionați de gastronomie și în special de bucătăria japoneză. ”Am primit cereri pentru franciza Wasabi, însă avem și noi anumite cerințe, astfel încât trebuie să existe o conexiune între noi și antreprenorul respectiv”, spune Tsuchiya Naofumi. ”Atâta vreme cât există comuniune, lucrurile se pot învăța. Când e vorba doar de faptul că ”sushi prinde la public”, fără pasiune și atenție la modul de preparare, devine mai dificil. E un brand pentru care am muncit mult și în care am investit foarte mult suflet, e ca un copil mai mic pe care atunci când îl lași din brațele tale, ești atent în ce direcție o ia, pentru a nu cădea”.
În prezent, Wasabi numără 5 puncte de lucru în România, 3 în Cluj-Napoca: un Wasabi Running Sushi, un Sushi Bar și un Wasabi Sushi To Go, la care se adaugă 2 Sushi Bar, unul în Timișoara și unul în Oradea.
(E.C.)
Articole citite

Ice and Roll este o afacere care poate fi lansată în două săptămâni. Cu setul de instrumente primit, francizatul rentabilizează rapid investiția și începe să câștige.
De la începutul acestui an, ritmul de expansiune 5 to go s-a amplificat, ajungând la o medie de 16 unități deschise lunar, iar franciza continuă să atragă noi parteneri.
Ultimii doi ani, grei, au dovedit că există afaceri care pot fi influențate pozitiv de criză. Un exemplu îl constituie conceptele de franciză Ice and Roll și Cake and Roll.
Ice & Roll înflorește primăvara. Noi rulote colorate și moderne, unde găsești o înghețată bună, pot fi găsite deja în București și mai multe orașe ale țării.
Eficiența europeană a brandurilor Ice and Roll și Cake and Roll este dovedită și pe piața din România. Cei mai noi francizați ne confirmă că este o afacere profitabilă.
Cele mai citite

Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.
Epilarea definitivă este din ce în ce mai populară în intreaga lume, drept urmare reţeaua de saloane s-a dezvoltat semnificativ în acest an.
Multor oameni nu le pasă ce fond de pensii va gestiona economiile lor. Păcat, deoarece tocmai de asta va depinde mărimea pensiei.
Lansarea oficială a francizei Pegas în data de 16 iulie a.c. a dat curs unui val impresionant de cereri din partea a numeroși candidați care doresc să se alăture renumitului brand și să-și dezvolte o afacere cu biciclete.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Subiecte populare in Forum
Soluție pentru o afacere cu viitor
Am luat legătura cu această companie de împrumut care m-a ajutat cu o sumă de împrumut de (10.000 USD) fără niciun stres, așa că vreau să folosesc acest mijloc pentru...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Buna ziua. Pot avea o așa franciza in Germania? Mulțumesc anticipat.
Schimbări strategice la Fornetti
Bună ziua! Ce pași trebuie urmați pentru acciza fornete? Va multumesc!
Pizza cu influenţe siberiene
eu totusi zic sa lasam pizza italienilor, celor care au creat-o :)) https://pizzerianapolicentrale.ro/
Crezi că e o idee bună să investești în franciza Fornetti?
Vreau sa deschid si io magazin cum procedez
Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium
Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”
Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!
Franciza Star Kebab trece Prutul
Vrei sa ști despre francize