Franciza care ne aduce fascinanta Japonie în farfurie
Wasabi Running Sushi, primul punct de lucru din lanțul de Sushi bar-uri Wasabi, a apărut pe piața din România în anul 2008, în Cluj-Napoca. Locul unde ”totul se învârte în direcția corectă” a atras din ce în ce mai mulți clienți, ademeniți de aromele exotice, gustul autentic și aspectul preparatelor japoneze: nigiri, maki, rulouri, futomaki, gunkan, temaki ș.a. Apetisantele produse japoneze sunt oferite acum într-un concept foarte îndrăgit și căutat de români ”All you can eat” sau pe românește: ”Mănânci cât poți, cât vrei”.
"Odată cu trecerea timpului, clienții din Cluj-Napoca au început să iubească inclusiv conceptul ”All You Can Eat”. Nu știu dacă vă este familiar acest concept, e cel care reușește să comprime într-o oră diversitatea culinară nipponă, atât partea de Sushi, cât și cea de preparate gătite. Iată, un exemplu de realizare: am reușit ca acest concept să definească Wasabi Running Sushi, astfel încât clienții noștri să se poată bucura zilnic de el”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Tsuchiya Naofumi, dezvoltatorul afacerii Wasabi în România, și toodată bucătarul șef al Wasabi și creatorul rețetelor preparatelor.
Cu ocazia sărbătorii celor cinci ani ai Wasabi Running Sushi pe piața locală, compania a organizat un concurs pe Facebook, în care 5 Sushi Friends câștigă 5 meniuri de All You Can Eat.
Conceptul running sushi bar presupune existența unui bar în formă ovală, în centrul căruia se află bucătarii care pregătesc produsele în fața clienților. Barul este prevăzut cu o bandă rotativă pe care sunt aranjate farfuriile cu sushi. ”La început, lumea a fost surpinsă, mirată, nu ştia ce reprezintă acest concept. De departe se vedea doar un bar şi niste farfurii care se învârteau. În timp, oamenii au înţeles ce este de fapt acest running sushi - nu este un sushi care fuge şi nici un sushi după care trebuie să fugi, ci unul care fuge spre tine”, ne povestea zâmbind în urmă cu aproximativ un an, maestrul bucătar Tsuchiya Naofumi.
În luna mai a anului trecut, a fost lansată franciza Wasabi, destinată antreprenorilor pasionați de gastronomie și în special de bucătăria japoneză. ”Am primit cereri pentru franciza Wasabi, însă avem și noi anumite cerințe, astfel încât trebuie să existe o conexiune între noi și antreprenorul respectiv”, spune Tsuchiya Naofumi. ”Atâta vreme cât există comuniune, lucrurile se pot învăța. Când e vorba doar de faptul că ”sushi prinde la public”, fără pasiune și atenție la modul de preparare, devine mai dificil. E un brand pentru care am muncit mult și în care am investit foarte mult suflet, e ca un copil mai mic pe care atunci când îl lași din brațele tale, ești atent în ce direcție o ia, pentru a nu cădea”.
În prezent, Wasabi numără 5 puncte de lucru în România, 3 în Cluj-Napoca: un Wasabi Running Sushi, un Sushi Bar și un Wasabi Sushi To Go, la care se adaugă 2 Sushi Bar, unul în Timișoara și unul în Oradea.
(E.C.)Articole citite
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Grupul Fornetti a fost desemnat drept cea mai bună rețea europeană de franciză a anului, într-un domeniu unde a concurat cu companii de notorietate.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...