Franciza care ne aduce fascinanta Japonie în farfurie

”Suntem foarte bucuroși că au trecut deja cinci ani. Suntem mândri că am reușit să păstrăm calitatea produselor și modul de preparare al acestora, respectând tradiția japoneză și fiind aproape de cerințele clienților" - Tsuchiya Naofumi, dezvoltatorul afacerii Wasabi în România.
Joi
18.07.2013
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
 

Wasabi Running Sushi, primul punct de lucru din lanțul de Sushi bar-uri Wasabi, a apărut pe piața din România în anul 2008, în Cluj-Napoca. Locul unde ”totul se învârte în direcția corectă” a atras din ce în ce mai mulți clienți, ademeniți de aromele exotice, gustul autentic și aspectul preparatelor japoneze: nigiri, maki, rulouri, futomaki, gunkan, temaki ș.a. Apetisantele produse japoneze sunt oferite acum într-un concept foarte îndrăgit și căutat de români ”All you can eat” sau pe românește: ”Mănânci cât poți, cât vrei”.

"Odată cu trecerea timpului, clienții din Cluj-Napoca au început să iubească inclusiv conceptul ”All You Can Eat”. Nu știu dacă vă este familiar acest concept, e cel care reușește să comprime într-o oră diversitatea culinară nipponă, atât partea de Sushi, cât și cea de preparate gătite. Iată, un exemplu de realizare: am reușit ca acest concept să definească Wasabi Running Sushi, astfel încât clienții noștri să se poată bucura zilnic de el”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Tsuchiya Naofumi, dezvoltatorul afacerii Wasabi în România, și toodată bucătarul șef al Wasabi și creatorul rețetelor preparatelor.

Cu ocazia sărbătorii celor cinci ani ai Wasabi Running Sushi pe piața locală, compania a organizat un concurs pe Facebook, în care 5 Sushi Friends câștigă 5 meniuri de All You Can Eat.

Conceptul running sushi bar presupune existența unui bar în formă ovală, în centrul căruia se află bucătarii care pregătesc produsele în fața clienților. Barul este prevăzut cu o bandă rotativă pe care sunt aranjate farfuriile cu sushi. ”La început, lumea a fost surpinsă, mirată, nu ştia ce reprezintă acest concept. De departe se vedea doar un bar şi niste farfurii care se învârteau. În timp, oamenii au înţeles ce este de fapt acest running sushi - nu este un sushi care fuge şi nici un sushi după care trebuie să fugi, ci unul care fuge spre tine”, ne povestea zâmbind în urmă cu aproximativ un an, maestrul bucătar Tsuchiya Naofumi.

În luna mai a anului trecut, a fost lansată franciza Wasabi, destinată antreprenorilor pasionați de gastronomie și în special de bucătăria japoneză. ”Am primit cereri pentru franciza Wasabi, însă avem și noi anumite cerințe, astfel încât trebuie să existe o conexiune între noi și antreprenorul respectiv”, spune Tsuchiya Naofumi. ”Atâta vreme cât există comuniune, lucrurile se pot învăța. Când e vorba doar de faptul că ”sushi prinde la public”, fără pasiune și atenție la modul de preparare, devine mai dificil. E un brand pentru care am muncit mult și în care am investit foarte mult suflet, e ca un copil mai mic pe care atunci când îl lași din brațele tale, ești atent în ce direcție o ia, pentru a nu cădea”.

În prezent, Wasabi numără 5 puncte de lucru în România, 3 în Cluj-Napoca: un Wasabi Running Sushi, un Sushi Bar și un Wasabi Sushi To Go, la care se adaugă 2 Sushi Bar, unul în Timișoara și unul în Oradea.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/6/
Vezi mai multe