Regele burgerilor se întoarce

Lanţul american de fast-food Burger King, cu peste 13.500 de restaurante la nivel mondial, are în plan deschiderea a 30 de unităţi în România în următorii 2 ani. Reprezentanţii brand-ului vor să dezvolte în ţara noastră 3 tipuri de restaurante: drive in, fast-food-uri de stradă şi fast-food-uri în interiorul centrelor comerciale. Pentru gigantul din industria fast-food care concurează cu McDonald’s, KFC şi Subway aceasta ar fi a doua încercare pe piaţa locală. În urmă cu doi ani compania Atlantic Restaurant System, operatorul francizei Burger King în România, a intrat în insolvenţă şi a închis reţeaua.
De această dată, compania mamă din Statele Unite ale Americii se implică direct în dezvoltarea reţelei din România. Compania a înfiinţat un joint venture, Burger King SEE care se va ocupa de expansiunea reţelei în România, Polonia, Italia şi Grecia. Burger King SEE funcţionează de fapt ca un master francizat care are dreptul să acorde francize individuale.
„Avem planuri ambiţioase pentru Europa Centrală şi de Sud. Prin parteneriatul cu Burger King SEE vrem să extindem brand-ul Burger King pe câteva pieţe cheie: Italia, Polonia şi România şi, de asemenea, să pătrundem pe o nouă piaţă: cea din Grecia”, a declarat într-un comunicat de presă Jose Cil, preşedintele diviziei Burger King pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.
Lanţul Burger King a fost iniţial adus pe piaţa locală în 2008, ultimul an de boom economic, de oamenii de afaceri Eli Davidai şi Marius Nasta, prin intermediul companiei Atlantic Restaurant System. În primul an de prezenţă locală Burger King a deschis 5 unităţi şi anunţa planuri pentru alte peste 10 restaurante. Criza economică şi rezultatele sub aşteptări au stopat planurile Burger King, în cel mai bun moment fiind deschise 9 localuri. În 2012, reţeaua intra în insolvenţă la cererea centrului comercial Liberty Center.
După închiderea restaurantelor operate de Atlantic Restaurant System în România a mai rămas totuşi un local sub acest brand, în Aeroportul Otopeni. Acesta este însă administrat de compania Alpha Rocas care operează mai multe magazine, cafenele şi restaurante din aeroport. Unităţile Burger King din aeroporturi au însă un management diferit de celelalte localuri ale brandului. Burger King a preferat să se extindă la nivel mondial în special în franciză şi în parteneriat, singurele restaurante proprii (52 dintr-un total de peste 13.500) fiind în SUA şi Canada.
Pe piaţa din România, Burger King va concura direct cu cei mai importanţi 3 jucători din piaţa de fast food: McDonald’s (67 restaurante), KFC (51 restaurante) şi Subway (21 restaurante).

Articole citite

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari